رمزارز نیوز
1402/03/18
22:00
تحلیل قیمت بیت کوین در میانه جدال صرافی‌های رمزارزی با کمیسیون بورس آمریکا!

سیاست‌های گری جنسلر به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در قبال دو صرافی بزرگ رمزارزی،… مطالعه مطلب ...

سیاست‌های گری جنسلر به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در قبال دو صرافی بزرگ رمزارزی، بایننس و کوین‌بیس، باعث می‌شود قیمت بیت کوین به نقطه تعیین‌کننده‌ای نزدیک شود.


تحلیل‌گران بازار، ‌پیش‌بینی می‌کنند قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) حداقل به مدت یک هفته بدون نوسان خاص به صورت رنج حرکت خواهد کرد. قیمت بیت کوین در تایم فریم هفتگی به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه واکنش نشان خواهد داد. علاوه بر این، دو عامل مقاومت مورب و حمایت افقی در حال شکل دادن یک مثلث هستنند که این مورد نشان‌دهنده آن است که قیمت بیت کوین به نقطه تعیین‌کننده‌ای برای خروج پرقدرت به سمت بالا نزدیک می‌شود. این مورد بیانگر آن است که در آینده نزدیک، قیمت بیت کوین به طور کلی یک حرکت افقی را تجربه خواهد کرد. با نزدیک شدن قیمت به نقطه تعیین‌کننده، انتظار می‌رود در ماه جولای یا اوایل ماه اوت حرکتی قوی و صعودی برای این ارز آغاز شود.


تحلیل قیمت بیت کوین در میانه جدال SEC و صرافی‌های رمزارزی!

در تایم فریم روزانه قیمت بیت کوین در حال تست مجدد سطح پایین ابر و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است. با این شرایط در حال حاضر عملکرد قیمت بیت کوین به طور عمده به فعالیت‌های بازار و عوامل و تصمیمات اقتصادی و سیاسی وابسته خواهد بود. همچنین، احتمال عبور قیمت بیت کوین از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار قبل از ماه اوت کم است و انتظار می‌رود تا آن زمان قیمت به آن سطح نرسد.


تحلیل قیمت بیت کوین در میانه جدال SEC و صرافی‌های رمزارزی!

بنا بر گفته تحلیل‌گر معروف Credible Crypto، نهنگ‌های بازار پس از دادخواست Binance و Coinbase و در اوج نزول قیمتی اقدام به خرید کرده‌اند و اگر بیت کوین توانایی بازگرداندن قیمت به سطح ۲۷,۵۰۰ دلار را داشته باشد، این احتمال وجود خواهد داشت که بیت کوین راهی برای رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر پیدا کند.


انتظار می‌رود قیمت بیت کوین و اتریوم تحت فشار باقی بماند؛ زیرا وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قرار است تا پایان سه‌ماهه سوم، یک تریلیون دلار اسناد خزانه منتشر کند. این تخلیه نقدینگی دلار آمریکا که به دلیل اوراق بهادار کوتاه‌مدت دولت است، در درجه اول بیشتر بر بازارهای سهام تاثیر می‌گذارد تا بازار کریپتو.


شاخص قیمت مصرف‌‌کننده (CPI)، شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) و تصمیم فدرال رزرو در قبال نرخ بهره در تاریخ ۱۳ و ۱۴ ژوئن می‌تواند به معامله‌گران کمک کند تا واکنش بازار را برای چند هفته آینده پیش‌بینی کنند. به نظر می‌رسد فدرال رزرو ایالات متحده از افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن خودداری کند. با استناد به داده‌های CME FedWatch که احتمال ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد، احتمالا فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.


در همین حال، یک کیف پس از ۱۰ سال فعال شده است و ۱۴۳۲ بیت کوین به ارزش تقریبی ۳۷.۸ میلیون دلار را به یک آدرس جدید منتقل کرده است.


قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در حدود ۲۶,۴۱۰ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0