آکادمی هلاکوئی
1401/04/11
09:50
شرکت Voyager Digital واریزها و برداشت ها را متوقف می کند

بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر، شرکت رمزارزی وویجر…

بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر، شرکت رمزارزی وویجر دیجیتال (Voyager Digital) که درگیر با مسائل شرکت بحران زده Three Arrows Capital می باشد، در روز جمعه از توقف موقت برداشت ها و واریزی ها خبر داد. وویجر توضیح داد که “به طور موقت معاملات، سپرده ها، برداشت ها و پاداش های وفاداری را به حالت تعلیق در می آورد که از ساعت ۱۴:۰۰ امروز به وقت محلی شروع می شود.”


استفان ارلیش (Stephen Ehrlich)، مدیر اجرایی وویجر در بیانیه ای گفت: «این یک تصمیم بسیار دشوار بود، اما ما معتقدیم که با توجه به شرایط فعلی بازار، تصمیم درستی است.» سهام این شرکت نیز پس از بسته شدن قبلی قیمت آن با ۰.۴۴ دلار به ازای هر سهم در روز پنجشنبه به ۰.۲۹ دلار برای هر سهم سقوط کرد. از زمان بالاترین قیمت سهام در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) که ۲۷.۳۹ دلار به ازای هر سهم بود، سهام ۹۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است.



Screenshot 2022 07 02 at 09 28 33 hhhhhhclose.webp WEBP Image 1280 × 720 pixels — Scaled 89 300x169 - شرکت Voyager Digital واریزها و برداشت ها را متوقف می کند

ارلیش افزود: «این تصمیم به ما زمان بیشتری می دهد تا به کاوش استراتژیک های جایگزین با طرف های ذینفع مختلف ادامه دهیم و در عین حال ارزش پلتفرم وویجر را که با هم ساخته ایم حفظ کنیم». ما اطلاعات تکمیلی را در زمان مناسب ارائه خواهیم کرد.


علاوه بر به روزرسانی در مورد سپرده ها، برداشت ها و پاداش های وفاداری، وویجر بدهی ۳AC به شرکت را نیز عنوان کرد. این شرکت توضیح داد: «ویجر همچنین به‌روزرسانی های مالی و ترازنامه زیر را براساس الزامات قوانین اوراق بهادار کانادا ارائه کرده است. هفته گذشته، وویجر یک وام اعتباری از Alameda Ventures دریافت کرد و گفت که یک وام اعتباری ۵۰۰ میلیون دلاری را از شرکت دریافت کرده است. این اعلام پس از آن منتشر شد که وویجر فاش کرد که ۶۵۵ میلیون دلار به شکل بیت کوین و استیبل کوین دلار آمریکا بدهکار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0