رمزارز نیوز
1401/05/18
12:30
منتظر رشد بی‌سابقه شیبا باشیم؟!

دیوید گوخشتاین، بنیان‌گذار Gokhshtein Media و نامزد سابق کنگره ایالات‌متحده، معتقد است که شیبا اینو در حال رشد… مطالعه مطلب ...

دیوید گوخشتاین، بنیان‌گذار Gokhshtein Media و نامزد سابق کنگره ایالات‌متحده، معتقد است که شیبا اینو در حال رشد چشمگیری است.


گوخشتاین، پیش از این نیز مدل شیبا اینو را ستوده و گفته بود که چند ماه آینده می‌تواند برای این میم کوین، سرنوشت‌ساز باشد.


شیبا اینو به‌تازگی از پیاده‌سازی‌های جدید خود از جمله، شیباریوم که به‌عنوان لایه دومی برای توسعه متاورس شیبا به همراه استیبل کوین این اکوسیستم یعنی SHI، عمل می‌کند، خبر داد.


همچنین در ماه ژوئن، بنیاد Unification، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاکچین برای شرکت‌ها، راه‌اندازی نسخه بتای شبکه آزمایشی شیباریوم در سه ماهه سوم امسال را اعلام کرد.


به‌تازگی شیبا اینو، استودیوی TTF را نیز برای طراحی و ساخت پروژه متاورس SHIB.io خود معرفی کرد. همین‌طور پس از مدت‌ها انتظار، نام بازی Shiba Eternity که قرار است در هر دو پلتفرم اپ‌استور اپل و گوگل پلی‌استور عرضه شود، اعلام شد.


هفته گذشته، صرافی بایننس، شیبا را به لیست توکن‌های پشتیبانی‌شده خود اضافه کرد. بدین ترتیب، شیبا اکنون می‌تواند به‌عنوان وسیله پرداخت توسط بیش از ۶۰ میلیون معامله‌گر در سراسر جهان استفاده شود.


توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو نیز با نرخ چشمگیری در حال رشد هستند و BONE که چند هفته پیش با قیمت ۰٫۵۰ دلار معامله می‌شد، اکنون به مرز یک دلار رسیده و نزدیک به صد درصد رشد داشته است.


طبق آمارها شیبا اینو، یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.


انتهای خبر

0
0