رمزارز نیوز
1403/02/03
14:30
پیش‌بینی فشار فروش؛ مت‌گاکس برای بازپرداخت ۱۴۲ هزار بیت‌کوین آماده…

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، شرکت متولی نظارت بر روند ورشکستگی صرافی منحل‌شده مت‌گاکس (Mt. Gox)، گام مهمی در تسهیل بازپرداخت‌ها در قالب بیت کوین برداشته است.


چندین کاربر پلتفرم ردیت (Reddit) گزارش داده‌اند که گزینه اصلاح و گزینه‌های پرداخت با کریپتو به وبسایت رسمی مت‌گاکس اضافه شده است.


به‌روز‌رسانی اخیر، واکنش‌های متفاوتی را در بین طلبکاران در پی داشته است. در حالی که برخی همچنان مردد هستند، برخی دیگر حدس می‌زنند که این صرافی ممکن است فرایند بازپرداخت‌ها را زودتر از حد انتظار آغاز کند و تا قبل از ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ به پایان برساند.


طرح بازپرداخت شامل توزیع ۱۴۲ هزار بیت کوین (BTC)، ۱۴۳ هزار بیت کوین کش (BCH) و ۶۹ میلیارد ین ژاپن بین طلبکاران است. تحلیلگران حوزه کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که در پی این طرح، فشار فروش قابل توجهی در ماه اکتبر به وجود خواهد آمد.


لازم به ذکر است که طلبکاران اکنون یک دهه است که در انتظار دریافت وجوه خود هستند و احتمال دارد بخش زیادی از آن‌ها پس از دریافت دارایی اقدام به فروش کنند.

mt-gox-bitcoin-payout-trigger-sell-off

در سال ۲۰۱۴، صرافی مت گاکس مورد یک هک گسترده قرار گرفت که طی آن، حدود ۸۵۰ هزار بیت کوین که اکنون بیش از ۵۷ میلیارد دلار ارزش دارد، از دست رفت.


پس از هک، این صرافی درخواست تشکیل پرونده ورشکستگی نمود و از سال ۲۰۱۸ اقدامات خود برای جبران خسارت کاربران را آغاز کرد.


با این حال، تاخیرها و عدم قطعیت‌های موجود به دلیل اختلافات حقوقی و سایر مشکلات، باعث شد که کاربران امید چندانی به بازگشت وجوه خود نداشته باشند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این افراد به دریافت وجوه خود بسیار نزدیک هستند.


انتهای خبر

0
0