رمزارز نیوز
1402/12/19
13:41
رشد قوی قیمت فایل‌کوین؛ آیا افزایش قیمت ادامه دارد؟

قیمت فایل کوین (FIL) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک رشد قوی ۱۵ درصدی بوه است. در زمان نگارش این خبر، قیمت فایل کوین در محدوده ۱۱.۲۰ دلاری است و پیش‌بینی می‌شود این رالی تا ۲۰ دلار ادامه داشته باشد.


حجم معاملات فایل کوین، ارز دیجیتال بومی پلتفرم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز Filecoin، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافته و به ۱.۱۲۶ میلیارد دلار رسیده است.


ارزش بازار این رمزارز نیز اکنون ۶.۱ میلیارد دلار است. افزایش اخیر قیمت فایل کوین به ادغام آن با BVMnetwork و LighthouseWeb۳ مرتبط است که باعث بهبود امنیت و مقیاس‌پذیری راه‌حل‌های لایه ۲ بیت‌کوین می‌شود.


دانیل چئونگ (Daniel Cheung)، یکی از هم‌بنیان‌گذاران Syncracy Capital، با اشاره به هدف ۲۰ دلاری برای فایل کوین، شباهت‌هایی بین این رمزارز و سولانا (SOL) ترسیم کرده و به توضیح شکاف قابل توجه بین درک بازار و واقعیت پرداخته است.


۱- برخلاف باور عموم، فایل کوین تنها یک بلاکچین ذخیره‌سازی نیست. چئونگ تاکید می‌کند که این پلتفرم شامل طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی فراتر از ذخیره‌سازی، از جمله قابلیت‌های محاسباتی و بازیابی است که آن را به یک رقیب جدی در هوش مصنوعی تبدیل می‌کند.


۲- از نظر چئونگ، راه‌اندازی Filecoin EVM در سال گذشته یک نقطه کلیدی برای اکوسیستم بوده و پلتفرم فایل کوین را به مکانی مناسب برای قراردادهای هوشمند تبدیل کرده و پروژه‌های متعددی مانند Glif را قابل اجرا می‌سازد.


۳- چئونگ تصور غلط رایج در رابطه با عرضه کل فایل کوین را تصحیح و بیان می‌کند که بعید است بیش از ۴۰ درصد از کل عرضه مورد استفاده قرار بگیرد.


آلن سانتانا (Alan Santana)، تحلیلگر بازار، حجم معاملات بسیار بالای فایل کوین را نشان‌دهنده فضای کافی برای رشد بیشتر آن و رسیدن به هدف اولیه ۱۸ دلاری (افزایش ۹۵ درصدی) می‌داند. او اهداف بعدی فایل کوین را ۴۴ دلار، ۷۰ دلار و ۹۶ دلار، تعیین کرده است.


انتهای خبر

0
0