آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
18:50
دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه خود سقوط کرد

دامیننس شیبا اینو در بین ۱۰۰۰ کیف پول…

دامیننس شیبا اینو در بین ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم با تنها ۵ درصد تسلط و ۱/۷ میلیارد دلار باقی مانده در کیف پول های سطح نهنگ به پایین ترین حد سه ماه اخیر رسیده است.


دامیننس دارایی در میان نهنگ ها


شیبا اینو همیشه یکی از غالب ترین دارایی ها در بین آدرس های نهنگ بوده است و در نقطه ای که SHIB به آخرین ATH خود رسید، دامیننس آن هم ۱۲٪ شد. پس از اصلاح در بازار، معامله گران کوتاه مدت و برخی از نهنگ ها برای جلوگیری از ضرر، فروش دارایی های خود را آغاز کرده اند.


2022 01 02 18 32 44 Shiba Inu Dominance Drops to Three Month Low as USD Value Remains High - دامیننس شیبا اینو به پایین ترین حد سه ماهه خود سقوط کرد

موج بعدی قدرت خرید پس از آخرین ریکاوری این توکن ظاهر شد. از ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر)، قیمت شیبا با افزایش ۲۵ درصدی در کمتر از یک هفته مواجه شده است، اما متاسفانه پس از آن تقریبا ۱۵ درصد کاهش یافت.


دلایل پشت افت دامیننس


دلیل اصلی کاهش دامیننس، توزیع وجوه در بازار است، به طوری که اکثر سرمایه‌گذاران وجوه خود را به آلت‌کوین‌های کوچکتر یا حتی استیبل کوین‌ها منتقل می‌کنند تا در طول اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، آنها را حفظ کنند.


بر اساس داده‌ها، درحال حاضر اکثریت وجوه با ۱۰ درصد از کل سرمایه نهنگ‌ها در رده «توکن‌های دیگر» باقی می‌ماند. تنها رمزارز پشت شیبا، FTX با ۱/۵ میلیارد دلار از وجوه نهنگ‌ها در توکن این صرافی است. دو رمزارز پس از شیبا و FTX عبارتند از USDC و USDT با سرمایه کل ۱/۶ میلیارد دلار.


در زمان انتشار این مقاله، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۴ دلار معامله می شود و پس از اصلاح ۱۲ درصدی، قیمت کاملا خنثی را نشان می دهد. قیمت شیبا در چهار روز گذشته تنها ۲ درصد تغییر کرده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0