آکادمی هلاکوئی
1400/10/17
12:10
همکاری Ertha Metaverse با Cryowar به منظور ایجاد تجربه‌ای منحصربفرد در کراس متاورس!

ارتا متاورس (Ertha Metaverse( موردانتظار که اخیرا توکن ابزاری…

ارتا متاورس ( Ertha Metaverse ( موردانتظار که اخیرا توکن ابزاری خود، ERTHA را راه اندازی کرده است، با کرایووار ( Cryowar ) شریک می شود تا راه های جدیدی را برای بازی و کسب درآمد باز کند و مرزهای پروژه را گسترش دهد. Ertha در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) پیشرفت زیادی داشته است و اکنون آماده ارائه یک تجربه بازی منحصر به فرد NFT است.


به لطف جریان عظیم سرمایه از پروژه‌های مختلف دیفای ( DeFi )، Ertha توانست نرخ رشد ثابت خود را در طول سال حفظ کند. مشارکت آن با یک تیم شناخته شده در جامعه توسعه دهندگان بازی به Ertha اجازه می دهد تا روند توسعه خود را تقویت کند و تجربه بازی را به سطح بعدی برساند.


متاورس - همکاری Ertha Metaverse با Cryowar به منظور ایجاد تجربه‌ای منحصربفرد در کراس متاورس!

این شرکت اهمیت پیوندهای مشارکت قوی را درک می کند. این به پروژه اجازه می دهد تا پایه ای برای رشد آینده ایجاد کند و در معرض دید لازم برای جذب کاربران و بازیکنان جدید از سراسر جهان قرار گیرد. تیم Cryowar ، حرفه ای بودن خود را در این زمینه با مشارکت با غول های صنعت بلاک چین مانند کوکوین لبز ( Kucoin Labs )، جی دی ۱۰ ونچرز ( GD۱۰ Ventures )، پالی گان استودیو ( Polygon Studios )، آنیموکا برندز ( Animoca Brands ) و آلامدا ریسرچ ( Alameda Research ) ثابت کرده است.


اطلاعات بیشتر در مورد Cryowar


Cryowar یک مسابقه چند نفره بلادرنگ مبتنی بر NFT با نبردهای ۱ v۱v۱ است. این بازی بر روی آن ریل انجین ۴ ( Unreal Engine ۴ ) برای بلاک چین سولانا ( Solana ) ساخته شده است. بتای بسته بازی با استقبال گرم جامعه روبرو شده است و نظرات مثبت متعددی را به اشتراک گذاشته اند.


بازیکنان می‌توانند از طریق پلتفرم‌های موبایل (اندروید، iOS ) و دسکتاپ (کامپیوتر) در یک متاورس علمی تخیلی گسترده قرون وسطایی( Medieval Sci-Fi Metaverse )، در نبردهای چند قلمرو از مسیرهای خود عبور کنند. تیم سازنده این بازی، سفر خود را در گیمزکام( Gamescom ) در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶) در شهر کلن آلمان آغاز کرد. مکه صنعت بازی مدرن که به خانه ای برای رویدادهای بزرگ ورزش های الکترونیکی و کنفرانس های بازی تبدیل شده است.


همکاری های چند متاورس


Ertha در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به بخشی از تجربه منحصربفرد کراس متاورس( cross-Metaverse ) NFT ، به عنوان بخشی از گسترش نقشه جهانی Ertha است. طرفداران این پروژه باید انتظار همکاری با چندین پروژه را فراتر از تبادل مفاهیم و ایده های نظری داشته باشند.


Ertha به تازگی TGE را به پایان رسانده است و اولین بار در پرایم لیست هیوبی ( Primelist Huobi ) شروع به کار کرد. تمام افراد مرتبط با این پروژه، انتظار چیزهای هیجان انگیزتری را در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) دارند و باید سال خوبی برای بازی و جامعه آن باشد. کاربران می توانند با پیوستن به کانال رسمی دیسکورد ( Discord ) یا دنبال کردن اعلامیه های پروژه در توئیتر، بخشی از انجمن Ertha شوند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0