آکادمی هلاکوئی
1400/06/10
10:10
BSN اولین پورتال را در کره جنوبی با متاورس راه اندازی می کند

بر اساس بیانیه مطبوعاتی Red Date که با…

بر اساس بیانیه مطبوعاتی Red Date که با CoinDesk به اشتراک گذاشته شده است، شرکت متاورس (MetaverseSociety) با شرکت Red Date Technology همکاری کرد تا اولین پرتال شبکه خدمات بلاک چین کره جنوبی را اداره کند.


از طریق این پورتال، توسعه دهندگان کره جنوبی قادر خواهند بود برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز به نسخه محلی BSN دسترسی پیدا کنند.


BSN در حال حاضر پورتال هایی را در هنگ کنگ و ماکائو اداره می کند.


BSN یک “اینترنت بلاک چین” است که توسط Red Date تحت حمایت نهادهای دولتی چین، شرکت یونیون پرداخت چین و مرکز اطلاعات دولتی چین توسعه یافته است.


شرکت متاورس مستقر در سئول، شعبه بلاک چینی است که مشاوره فناوری اطلاعات کمپانی CiDOW را انجام می دهد. محصول شاخص آن MarX Project، یک پلتفرم دیفای و NFT می باشد.


دیوید دویوئن کیم (David DoYoen Kim)، مدیرعامل این شرکت، به CoinDesk گفت: متاورس انتظار دارد که “BSN اعتماد را تقویت کرده و کارآیی را در پیوند و استفاده از سیستم های جهانی مبتنی بر بلاک چین تقویت کند.” وی افزود که در میان مدت و بلند مدت، موسسات دولتی و شرکت های بزرگ از BSN خصوصی استفاده خواهند کرد.


این شبکه از طریق ۱۳۵ نود شهری در چین و هشت نود در خارج از کشور اجرا می شود و به توسعه دهندگان بلاکچین به عنوان یک سرویس در اکثر پروتکل های اصلی از جمله اتریوم، ایاس، پولکادات، نئو، تزوس،Oasis Hyperledger Fabric ،ConsenSys Quorum، و Corda، می تواند متصل شود و همچنین توانایی اتصال بین زنجیره های مختلف را نیز دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk.com



انتهای خبر

0
0