بورس۲۴
1401/02/06
14:10
انتشار گزارش جدید رتبه بندی کارگزاران / معرفی ۱۰ کارگزار برتر بورس

بورس ۲۴ : جمع ارزش معاملات کلیه ۱۰۹ شرکت کارگزاری فعال در حوزه بازار سرمایه طی فروردین ماه به ۲۲۹ و نیم همت رسید که این رقم نسبت به اسفند ماه ۱۳ درصد و در مقایسه با فروردین ماه سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است...

انتشار گزارش جدید رتبه بندی کارگزاران / معرفی 10 کارگزار برتر بورس

بورس۲۴ : جمع ارزش معاملات کلیه ۱۰۹ شرکت کارگزاری فعال در حوزه بازار سرمایه طی فروردین ماه به ۲۲۹ و نیم همت رسید که این رقم نسبت به اسفند ماه ۱۳ درصد و در مقایسه با فروردین ماه سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.


طیق معمول ماه های قبل (البته بجز اسفند ماه که کارگزاری بانک پاسارگاد مقام نخست را کسب کرد) رتبه های یکم و دوم بیشترین معاملات انجام شده به شرکت های کارگزاری مفید و آگاه اختصاص یافت.


شرکت کارگزاری کاریزما که در اسفند ماه ششم شده بود ، این ماه موفق به کسب رتبه سوم شد و بانک پاسارگاد از رتبه یکم به مقام چهارم رسید و جای کارگزاری صباجهاد را گرفت.


رتبه پنجم که در اسفند ماه به مبین سرمایه تعلق داشت ، در فروردین به شرکت کارگزاری حافظ اختصاص یافت. این شرکت در اسفند ماه جایگاه هجدهم را کسب کرده بود.


در رتبه های ششم و هفتم شرکت های کارگزاری مبین سرمایه و بانک پارسیان قرار گرفتند.


شرکت کارگزاری بانک پارسیان در اسفند ماه رتبه بیست و چهارم بیشترین ارزش معاملات را کسب کرده بود.


شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی بدون تغییر جایگاه نسبت به اسفند ماه، این ماه هم هشتم شد.


جایگاه نهم به کارگزاری فارابی اختصاص یافت که در اسفند ماه هفدهم شده بود و در رتبه دهم کارگزاری نهایت نگر قرار گرفت که در اسفند ماه به رتبه بیستم دست یافته بود.


کارگزاری بورس
کارگزاری بورس
انتهای خبر

0
0