آکادمی هلاکوئی
1401/03/19
09:20
ایجاد صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری توسط Arrington Capital برای رشد اکوسیستم Moonbeam

شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی Arrington Capital که بیش از…

شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی Arrington Capital که بیش از ۱.۶ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، با بنیاد Moonbeam برای ایجاد یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری جدید برای پاراچین Moonbeam سازگار با EVM Polkadot همکاری می کند.


صندوق ارینگتون مون بیم، شرکت ها و پروتکل های جدیدی را در شبکه مون بیم تامین مالی خواهد کرد که هدف آن طیف گسترده ای از بخش‌ها، از جمله تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازارها، توکن‌های NFT و بازی ها است. این صندوق قبلا سرمایه خود را برای دو پروژه نامعلوم دیگر نیز هزینه کرده است.


مون بیم در ژانویه (دی ۱۴۰۰) راه اندازی شد و در حال حاضر ۱۰۰ پروژه دارد که یا در حال اجرا هستند یا آماده راه اندازی می باشند. به گفته این شبکه، در پنج ماه اول، کاربران مون بیم بیش از ۶.۵ میلیون تراکنش را انجام دادند و توسعه دهندگان بیش از ۵۰۰۰ قرارداد هوشمند را منعقد کردند.


مون بیم، به عنوان یک پاراچین سازگار با اتریوم، امکان تعامل امن بین زنجیره ای را بدون استفاده از پل ها فراهم می کند. توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیرمتمرکز چند زنجیره ای (dapps) بومی بسازند و به راحتی قراردادهای هوشمند موجود را در بین بلاکچین ها منتقل کنند.


ارینگتون کپیتال در دور سرمایه گذاری ۱.۴ میلیون دلاری برای مون بیم در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) و افزایش سرمایه استراتژیک ۶ میلیون دلاری در سال گذشته شرکت کرده است. مایکل آرینگتون، بنیانگذار و شریک ارینگتون کپیتال در بیانیه مطبوعاتی گفت: “مون بیم به عنوان یک پروتکل لایه ۱ جدید، رشد قابل توجهی به دست آورده است و جرقه مورد نیاز را برای حرکت چند زنجیره ای بزرگتر فراهم می کند، روندی که ما در سراسر مجموعه خود شاهد آن هستیم.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0