رمزارز نیوز
1402/12/28
13:28
نهنگ‌های سولانا شروع به برداشت سود کردند! صعود قیمت متوقف می‌شود یا…

صعود هیجان‌انگیز سولانا (SOL) از مرز ۲۰۰ دلار، با فروش خیره‌کننده ۴۰ میلیون دلاری یک نهنگ روبه‌رو شد.


بر اساس داده‌های جدید ارائه‌شده توسط پلتفرم ردیابی Lookonchain، در بحبوحه رالی انفجاری سولانا و صعود قیمت آن به بالاتر از ۲۰۰ دلار، نهنگ‌ها در حال نقد کردن کوین‌های خود هستند.


در همین راستا، نهنگی که با نام مستعار BU۶N۲Z شناخته می‌شود، در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۰۰ هزار سولانا به ارزش ۳۹٫۸۵ میلیون دلار را به صرافی بایننس واریز کرده است.


با وجود این فروش قابل‌توجه، این آدرس همچنان ۱٫۶۲ میلیون SOL به ارزش تقریبی ۳۲۳ میلیون دلار، دارد. از این رقم، ۳۸۷ هزار SOL به ارزش ۷۷ میلیون دلار در کیف پول این نهنگ قرار داشته و ۱٫۲۳ میلیون SOL باقی‌مانده، معادل ۲۴۶ میلیون دلار، استیک شده است.


افزایش فعالیت نهنگ‌ها در بازار سولانا، با صعود قابل‌توجه قیمت این رمزارز همزمان شده است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت SOL در ۲۴ ساعت گذشته، برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱ از آستانه ۲۰۰ دلار عبور کرده است.


این رشد قیمتی، باعث صعود سولانا به رتبه چهارم بازار شده و حجم معاملات آن را هم به اوج بی‌سابقه‌ای رسانده، به طوری که حتی از اتریوم و پروژه‌های لایه دو برتر آن نیز پیشی گرفته است.


علاوه بر این، با افزایش ارزش بازار سولانا به بیش از ۹۰ میلیارد دلار، این ارز دیجیتال اکنون موقعیت خود را در حوزه کریپتو و به عنوان یک رقیب سرسخت برای رمزارزهای مطرحی مانند اتریوم، تثبیت کرده است.


در همین حال، با هجوم نهنگ‌ها برای فروش ذخایر خود، اکنون همه چشم‌ها به این دوخته شده که این تحولات، چگونه مسیر قیمتی سولانا را در روزهای آینده شکل خواهند داد.


انتهای خبر

0
0