اخبار اکس نوین
1400/06/25
10:55
رهبران ارز دیجیتال در میان ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار سال مجله تایم

اکس نوین: مجله تایم فهرستی از صد شخصیت تاثیرگذار در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده و در آن نام برخی از شخصیت‌هایی که در طول یک سال اخیر تاثیر شگرفی بر دنیای ارزهای دیجیتال داشته‌اند وجود دارد. از جمله شخصیت‌های مطرح‌شده در فهرست تایم می‌توان به ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و نجیب بوکله رئیس‌جمهور السالوادور اشاره کرد که هر یک به نحوی در تحول صنعت ارزهای دیجیتال نقش داشته‌اند و به نظر می‌رسد مشارکت آنها توسط مجله تایم به رسمیت شناخته شده است. چه افرادی از صنعت ارز دیجیتال در میان ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار مجله تایم وجود دارند؟ ویتالیک بوترین ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس روس که نوآوری‌هایش…

اکس نوین : مجله تایم فهرستی از صد شخصیت تاثیرگذار در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده و در آن نام برخی از شخصیت‌هایی که در طول یک سال اخیر تاثیر شگرفی بر دنیای ارزهای دیجیتال داشته‌اند وجود دارد.


از جمله شخصیت‌های مطرح‌شده در فهرست تایم می‌توان به ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و نجیب بوکله رئیس‌جمهور السالوادور اشاره کرد که هر یک به نحوی در تحول صنعت ارزهای دیجیتال نقش داشته‌اند و به نظر می‌رسد مشارکت آنها توسط مجله تایم به رسمیت شناخته شده است.


ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس روس که نوآوری‌هایش در بلاک چین اتریوم به ظهور اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای و توکن های غیرقابل‌معاوضه (NFT) کمک کرده است. این توسعه‌دهنده جوان در بخش نوآوران مجله تایم حضور دارد. نوآوری وی ارز دیجیتال اتریوم است که در حال حاضر، ۴۱۵.۱ میلیارد دلار ارزش دارد.


ویتالیک و بنیاد اتریوم در حال حاضر به‌طور فعال در توسعه شبکه مشارکت دارند و در تلاش‌اند تا بلاک چین اتریوم را از سازوکار اجماع اثبات کار به سازوکار کم‌مصرف و مقیاس‌پذیر اثبات سهام منتقل کنند. اتریوم ۲.۰ قرار است این تغییر بزرگ را به ارمغان آورد و پیش‌بینی می‌شود که تا اوایل سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود.


ایلان ماسک، شخصیتی نمادین در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است که در بیشتر موارد، با هدایت سرمایه‌گذاران به سمت یک دارایی شناخته می‌شود. ایلان ماسک به دلیل نقش خود در ساخت سفینه‌های فضایی و خودروهای بدون آلاینده امسال به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین نوآوران شناخته شده است.


در ماه فوریه، شرکت تسلا به رهبری ایلان ماسک ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خرید و این حرکت، پذیرش سازمانی پادشاه ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان تقویت کرد. در حالی که ماسک با حمایت‌های خود به پیشرفت بیت کوین کمک می‌کرد، ناگهان با انتقاد از آلاینده‌های زیست‌محیطی این ارز پذیرش آن را متوقف کرد و باعث سقوط قیمت‌ها در ماه مه شد.


تاثیر ایلان ماسک در فضای فناوری قابل‌توجه‌تر است؛ شاهکاری که اکنون توسط مجله تایم به رسمیت شناخته شده است.


نجیب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین رهبران توسط مجله تایم معرفی شده است. او اخیرا با تصویب بیت کوین به‌عنوان واحد پول قانونی در السالوادور به شخصیتی محبوب برای جامعه بیت کوین تبدیل شد. السالوادور با این کار به اولین کشوری تبدیل شد که بیت کوین را به‌عنوان واحد پول قانونی پذیرفته است و باعث شد تا بسیاری از کشورها از جمله پاراگوئه، پذیرش این ارز را بررسی کنند.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0