رمزارز نیوز
1400/11/26
14:03
با رمزارز، گوشی سامسونگ بخرید!

عرضه محصول پرچمدار سامسونگ به کمک توکن‌های توسعه یافته در شبکه Theta انجام می‌شود و افرادی که در کره جنوبی این دستگاه را پیش‌خرید… مطالعه مطلب ...

عرضه محصول پرچمدار سامسونگ به کمک توکن‌های توسعه یافته در شبکه Theta انجام می‌شود و افرادی که در کره جنوبی این دستگاه را پیش‌خرید کرده‌اند،NFT دریافت خواهند کرد.


به گزارش وب سایت دی کریپت، شرکت سامسونگ ابتکاری جدید در حوزه پیش‌فروش محصولات ارائه کرده است. این شرکت الکترونیکی با همکاری شرکت Theta Labs، به افرادی که گوشی هوشمند گلکسی ۲۲S یا تبلت ۸S را پیش‌خرید کرده‌اند، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اهدا می‌کند.


به گفته میچ لیو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت تتا لبز، NFT‌ها دارای مزایا متعدد و امتیاز عضویت دائمی هستند. او جزئیات بیشتری را در مورد این پروژه خلاقانه اعلام نکرد و همچنان کسی از مزایا و قابلیت‌های این توکن‌ها اطلاعی ندارد.


شرکت Theta Labs متولی توسعه پروژه بلاک چین Theta Network و همچنین سرویس پخش ویدئوی THETA.tv است. این سرویس پخش ویدئو یک پلتفرم رمزنگاری شده محسوب می‌شود. فعالیت‌های تتا لبز در حوزه استریم ویدئو و ورزش‌های الکترونیکی است و از طریق THETA، توکن بومی شبکه، کاربران را به مشارکت در فرایندها تشویق می‌کند.


طبق داده‌های کوین مارکت کپ، این توکن در حال حاضر با قیمت ۳.۵۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد کاهش داشته است. همچنین انتظار می‌رود آخرین عرضه NFT سامسونگ، کاربران را جذب بازارهای NFT Theta و ThetaDrop کند.


مشتریانی که گلکسی اس ۲۲ یا تبلت اس ۸ سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند با ثبت نام در پلتفرم ThetaDrop و وارد کردن کد اختصاصی، NFT خود را از طریق برنامه Samsung Members دریافت کنند. پیش‌سفارش این محصولات از تاریخ ۹ فوریه آغاز شده است. عرضه رسمی نیز از تاریخ ۲۵ فوریه آغاز خواهد شد. این پروژه نخستین فعالیت سامسونگ در دنیای کریپتو و همکاری با شبکه تتا نیست.


سامسونگ و کریپتو

در سال ۲۰۱۹ Samsung NEXT به عنوان بازوی تحقیقاتی و تجاری این شرکت کره‌ای، سرمایه‌گذاری هنگفتی را روی تتا لبز انجام داد. این اقدام بخشی از فعالیت‌های سامسونگ در حوزه فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، بلاک چین، فین‌تک و … است.


این غول دنیای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ یک برنامه امنیتی رمزگذاری و چند امضایی (Keystore) و یک کیف‌پول بلاک چین را به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اضافه کرد. سامسونگ به کاربران این امکان را داد تا کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال خود را در برنامه Knox ذخیره کنند. احراز هویت بیومتریک سری گوشی‌های هوشمند گلکسی، از جمله مدل‌های ۱۰S و ۲۰S، نیز به کمک فناوری‌های رمزنگاری توسعه داده شده است. سال ۲۰۲۱ نیز شرکت سامسونگ پشتیبانی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری را آغاز کرد.


حالا این شرکت وارد بازار NFT نیز شده و قابلیت پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض را به تلویزیون‌های تولید شده در سال ۲۰۲۲ اضافه کرده است. سامسونگ در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد که کاربران چگونه می‌توانند آثار هنری دیجیتال را از طریق MICRO LED، Neo QLED و The Frame TV بررسی، خرید و مبادله کنند.


انتهای خبر

0
0