ارزینکس
1401/02/17
10:11
💢 معرفی بازی بلاکچینی THE PARALLEL 🔘 پروژه THE PARALEL چشم انداز ساخت متاورس بی‌نهایت با تجربه‌های بی‌پایان بازی و سرگرمی و اجتماعی است که با کمک ...

💢 معرفی بازی بلاکچینی THE PARALLEL



🔘 پروژه THE PARALEL چشم انداز ساخت متاورس بی‌نهایت با تجربه‌های بی‌پایان بازی و سرگرمی و اجتماعی است که با کمک زنجیره‌ی BNB CHAIN ایجاد شده. در ابتدا در قدم اول بازیکنان بازی‌های توسعه یافته توسط بنیاد THE PARALLEL را بازی خواهند کرد و پس از آن بازی‌های بیشتری هم به مرور درون این دنیای مجازی شکل خواهد گرفت. پیش از آغاز هر بازی کاربر باید یک شخصیت یا کاراکتر یا قهرمان مبتنی بر NFT داشته باشد که در این متاورس به آنها PARAGON می‌گویند. این پاراگون‌ها را می‌توان از طریق ساخت و ساز با ابزار به دست آورد یا به سادگی یکی از آنها را از بازار خریداری کرد و در حال حاضر این پاراگون‌ها عمدتا برای ترید و انجام بازی استفاده می‌شوند اما در آینده که پروژه تکمیل شد کاربر از آن‌ها می‌تواند برای قدم زدن در دنیای بی‌نهایت و پیوستن به رویدادهای خاص و پذیرش چالش‌ها و غیره استفاده کند.



🔘 خود این پاراگون‌ها از قسمتی به نام RUNE قدرت خود را به دست می‌آورند که کاربر باید آنها را به دست بیاورد و البته در جه‌های مختلفی دارد. اولین بازی که در دسترس است A SCNSIUN یا عروج نام دارد. این بازی به صورت PVP می‌باشد که به صورت یک نفره و چند نفره قابل اجرا است. وظایف روزانه و وظایف میان مدت و رویدادهای خاص و ویژه در زمان‌های خاص و تورنمنت‌های خاص از جمله مواردی هستند که کاربر می‌ثواند در این بازی با آنها مشغول بشود. نکته بسیار زیبا در این پروژه این است که تیم توسعه دهندگان بستری را ایجاد کرده‌اند که هر توسعه دهنده بازی می‌تواند بازی خود را در این متاورس ایجاد نماید تا امکانات بیشتری برای بازیکنان فراهم گردد. تمامی موارد مورد نیاز توسعه دهندگان از SDK فراهم شده. هر کاربر چه بازیکن باشد چه توسعه دهنده و غیره می‌تواند در زمین خودش فعالیت داشته باشد. این زمین‌ها به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند قادر به ساخت و ایجاد دارایی‌های بازی‌ها و غیر باشند.



افرادی که برای توسعه و پیشرفت این پروژه تلاش می‌کند به سه دسته تقسیم می‌شوند :



۱. دسته VOLEX ART CREATOR :


افرادی که در این بخش فعالیت دارند از ۲ راه می‌تواند درآمد داشته باشند :



الف) فروش اثر هنری خود که para-art نام دارد.


ب) اجاره موارد خلق شده به کاربران مختلف. سازندگان به راحتی با استفاده از ابزار مبتنی بر وب می‌توانند خلاقیت خود را به کار بگیرند و با سیستم HYDRA یک مدل کسب و کار را برای همه سازندگان ایجاد کند.



۲. دسته ENTERTAINMENT COMPANY.



۳. دسته‌ی GAME DEVELOPER.



🔘 توکنومیک :


توکن اصلی پروژه RPL نام دارد که نشانه حاکمیت پروژه است و بر اساس استاندارد BEP۲۰ ایجاد شده و تعداد آن یک میلیارد واحد است.


موارد استفاده :


- خرید و فروش در مارکت پلیس.


-پرداخت کارمزد.


-تامین نقدینگی.


- فارم کردن.


-استیک کردن.


- توکن حکومتی.


- جوایز رویداد‌های خاص.


نحوه تقسیم بندی :



🔰 ۱. شریکان استراتژیک : ۵درصد.



🔰 ۲. تبلیغات : ۱۰ درصد.



🔰 ۳. نقدینگی : ۶ درصد.



🔰 ۴. اکو سیستم : ۲۵ درصد.



🔰 ۵. پاداش بازی : ۲۵ درصد.



🔰 ۶. تیم : ۱۱.۵ درصد.



🔰 ۷. مشاوران : ۲.۵ درصد.



🔰 ۸. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۹. فروش خصوصی : ۱۴ درصد.



توکن دیگر ps نام دارد و ارز درون بازی است که تعدادش بی‌نهایت است و برای پاداش‌های درون بازی و هزینه شرکت در برخی فعالیت‌ها و کارمزد ساخت کاراکتر و... استفاده می‌شود.



🔘 تیم :


موسس پروژه لوییس نگوین نام دارد.


این شخص بزرگترین کارش ۵ سال فعالیت در حوزه بلاکچین بوده.



جناب دائو نگوک به عنوان COO پروژه است.


این شخص بیش از هفت سال در حوزه برندینگ و تبلیغات فعالیت داشته.



🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0