بورس۲۴
1402/10/20
11:45
تصویب افزایش سرمایه ۲۸ درصدی وسبحان + فیلم مجمع

افزایش سرمایه وسبحان از مبلغ ۷.۸۰۰ میلیارد ریال به ۱۰ هزار میلیارد ریال معادل ۲.۲۰۰ میلیارد ریال (۲۸ درصد)، از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی مورد تصویب قرار گرفت.

بورس۲۴ : امروز چهارشنبه (۲۰ دی ماه)، مجمع عمومی فوق العاده سرمایه گذاری سبحان با حضور بیش از۵۶ درصد سهامداران وسبحان به منظور تصویب افزایش سرمایه برگزار شد و اعضای هیات مدیره این شرکت گزارشی از صورت های مالی و برنامه های آتی خود قرائت کردند.


یادآور می شود؛ ارزش بازار شرکت های بورسی سرمایه گذاری سبحان مبلغ ۱۳۲۹۴۵۹۹ میلیون ریال بوده به طوری که بهای تمام شده آن به مبلغ ۱۰۳۱۳۱۰۹ میلیون ریال است.


از سویی دیگر، ارزش بازار شرکت های غیر بورسی وسبحان نیز مبلغ ۲۱۰۳۴۹۴۶ میلیون ریال و بهای تمام شده شرکت ۵۴۸۴۱۴ میلیون ریال به شمار می رود.


بر اساس صورت های مالی، NAV شرکت نیز ۴۲۱۷ ریال و P/NAV وسبحان ۵۸ درصد است.


یادآور می شود؛ نماد وسبحان در صنعت سرمایه گذاری ها فعال بوده و در فرابورس ثبت نماد شده است.


وسبحان جزو شرکت های کوچک بازار سرمایه به شمار می رود و از لحاظ ارزش شرکت در رتبه ۲۹ گروه خودش و در رتبه ۴۸۲ کل بازار قرار دارد.


همچنین صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت ۳.۰۰۰ میلیون سهم وسبحان را در هجدهم دی ماه خریداری کرد و درحال حاضر ۲.۰۵ درصد از سهام وسبحان را در پرتفوی سهامی خود دارد.


بر اساس رای سهامداران سرمایه گذاری سبحان افزایش سرمایه وسبحان از مبلغ ۷.۸۰۰ میلیارد ریال به ۱۰ هزار میلیارد ریال معادل ۲.۲۰۰ میلیارد ریال (۲۸ درصد)، از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی مورد تصویب قرار گرفت.


انتهای خبر

0
0