آکادمی هلاکوئی
1401/06/22
20:20
صدر نشینی سنگاپور در بین ۸ کشور علاقه مند به ادغام اتریوم

بر اساس یک مطالعه جدید انجام شده توسط…

بر اساس یک مطالعه جدید انجام شده توسط پلتفرم Coingecko، در میان کشورهایی که بیشترین علاقه را به رویداد The Merge اتریوم دارند، سنگاپور “با مجموع امتیاز جستجوی ۳۷۷” در صدر این فهرست قرار دارد. این کشور دارای بالاترین سطح جستجو برای عبارات “Ethereum Merge”، “ETH Classic” و “Ethereum” در سراسر جهان است.


طبق یافته های این مطالعه، کانادا و سوئیس با امتیاز ۲۸۶ در رتبه دوم قرار دارند. و همچنین سوئیس بیشترین امتیاز را در جستجوی واژه های “ETH” و “ETH Merge” دارد، از سوی دیگر، کانادا نیز بالاترین امتیاز را در جستجوی “ETH POW”، یعنی مخفف الگوریتم اثبات کار اتریوم، کسب کرده است. در این تحقیقات که بین ۱ ژوئیه و ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ تیر تا ۱۳ شهریور) انجام شد، همچنین دیده می شود که آلمان، ایالات متحده و ترکیه “بالاترین سطح جستجو برای عبارت Ethereum POW” را دارند. هلند و استرالیا نیز رتبه سوم و چهارم را در سطوح جستجو برای ETH Merge دارند.


این مطالعه همچنین نشان داد که در بین هشت کشور برتر، جستجوهای مرتبط با الگوریتم اثبات کار، ۱۶۹ درصد بیشتر از جستجوهای الگوریتم اثبات سهام هستند. از طرف دیگر، جستجوهای “اتریوم” ۴۰٪ بیشتر از جستجوهای “اتریوم کلاسیک” یا “ETH Classic” هستند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0