آکادمی هلاکوئی
1399/10/17
01:10
سرمایه گذار اصلی ریپل از این شرکت شکایت کرد!

بر اساس گزارش بلومبرگ، گروه مالی تتراگون (Tetragon…

بر اساس گزارش بلومبرگ، گروه مالی تتراگون (Tetragon Financial Group) در صدد است از شرکت ریپل شکایت کند. جدیدترین پرونده شکایت علیه ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC مطرح شده است. SEC معتقد است ریپل از طریق فروش غیر قانونی اوراق بهادار ثبت نشده، مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. بلومبرگ خاطر نشان می سازد که تتراگون روز دوشنبه شکایت مهر و موم شده ی خود را در دادگاه چانسری Delaware ثبت کرده است؛ در این شکایت به طور خاص خواسته شده است که سهام ترجیحی سری C ریپل بازپس گرفته شود.


تتراگون همچنین از دادگاه تقاضای رسیدگی سریع ، صدور قرار موقت اولیه و قرار بازداشت موقت را کرده است. تتراگون در سال ۲۰۱۹ (۹۸) بودجه سری C ریپل را تامین کرد که در مجموع ۲۰۰ میلیون دلار بود.


دادخواست SEC علیه ریپل، مسایل اساسی برای شرکت ریپل و توکن آن به همراه داشته است؛ اگر آنطور که این مقام نظارتی ادعا می کند XRP یک اوراق بهادار باشد و شرکت ریپل آن را به صورت غیرقانونی فروخته باشد، این می تواند به معنای پایان داستان یکی از بزرگترین بازیگران حوزه ی کریپتو باشد .


از آنجا که SEC در ماه دسامبر (دی ماه) نسبت به شکایت قانونی علیه ریپل اقدام کرده است، بیشتر صرافی های بزرگ رمزنگاری، کلیه معاملات XRP را متوقف کرده اند که این موضوع هزینه سنگینی برای توکن XRP داشته است. در ساعات اولیه روز سه شنبه، XRP از جایگاه چهارم از نظر ارزش بازار به جایگاه پنجم تنزل یافت. این توکن در سوم دسامبر (۱۳ آذر) جایگاه سوم بازار را به دست آورده بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: decrypt



انتهای خبر

0
0