اخبار شرکت‌ها و مجامع بورسی
1402/07/06
22:38
‍ #لطیف 📊خلاصه گزارش مجمع ‌عمومی سال ۱۴۰۱ شرکت محصولات کاغذی لطیف ❇️شرکت محصولات کاغذی لطیف به سود خالص ۱،۷۷۶،۴۷۶ میلیون ‌ریالی در شرکت اصلی در ...

#لطیف



📊خلاصه گزارش مجمع ‌عمومی سال ۱۴۰۱ شرکت محصولات کاغذی لطیف



❇️شرکت محصولات کاغذی لطیف به سود خالص ۱،۷۷۶،۴۷۶ میلیون ‌ریالی در شرکت اصلی در سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل دست ‌یافت.




▪️براساس گزارش‌های حسابرسی شده، شرکت محصولات کاغذی لطیف از شرکت‌های تابعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در سال منتهی به ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ با رشد ۱۱۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به سود خالص ۱،۷۷۶،۴۷۶ میلیون ریالی در شرکت اصلی دست یافت.



🔹همچنین با رشد ۱۰۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به سود عملیاتی ۱،۸۱۶،۷۸۳ میلیون ‌ریالی ، با رشد ۱۰۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به سود ناخالص ۲،۱۷۲،۰۴۲ میلیون ریالی و با رشد ۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به فروش ۶،۸۹۴،۴۵۱ میلیون ‌ریالی دست ‌یافت.



🔸از اهم دستاوردهای کلیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ می‌توان به تحقق تغییر روند شرکت در مزایدات آخال ارگان ها و بانک ها جهت تامین مواد اولیه با کیفیت و بهای مناسب که منجر به کاهش بهای تمام شده گردید، کسب بالاترین رکورد تولید محصول ، کاهش نسبت بهای تمام شده به فروش از ۷۸٪ به ۶۸٪ ، افزایش حاشیه سود خالص شرکت از ۱۷٪ به ۲۶٪ ، برنامه ریزی لازم در راستای عرضه کامل محصولات در بورس کالا و مدیریت صحیح جوانب آن از طریق برگزاری جلسات و مکاتبات صورت پذیرفته با سازمان های ذی ربط ، حذف فروش اعتباری تیشو به جهت حذف ریسک عدم وصول اسناد دریافتی و جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی و افزایش وجوه نقد مجموعه و تسهیل در تامین مواد اولیه و کاهش چشمگیر میزان COD خروجی پساب از طریق ایجاد تغییرات در نحوه و میزان تزریق مواد شیمیایی اشاره کرد.



🔹همچنین اجرای پروژه اورهال اساسی شرکت با محوریت اصلاح درام پالپر و رسیدن به ظرفیت اصلی ، ارتقا و بهینه سازی سیستم تصفیه پساب موجود جهت استقرار سیستم تصفیه تکمیلی و تولید محصول با ارزش، از پسماند فرآیند تولید (اسلج) از برنامه های آتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.



⏺⏺⏺⏺⤵⤵️⤵️⤵️


📣کانال اخبار مجامع

انتهای خبر

0
0