رمزارز نیوز
1401/05/08
14:30
کاردانو میزبان اپلیکیشن بهداشت و سلامت!

عفونت‌ها و بیماری‌ها سالانه جان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان می‌گیرند، اما فرآیندها و سیاست‌های مراقبت‌های… مطالعه مطلب ...

عفونت‌ها و بیماری‌ها سالانه جان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان می‌گیرند، اما فرآیندها و سیاست‌های مراقبت‌های بهداشتی ناکارآمد نیز تاثیر منفی قابل‌توجهی بر درمان بیماران دارند. Immunify.Life یک اپلیکیشن جدید است که با استفاده از فناوری بلاک چین قصد دارد در مسیر بهینه کردن روند درمان، قدم‌های موثری بردارد.


اکوسیستم Immunify.Life از سه عنصر کلیدی تشکیل شده است. اولین قسمت آن یک اپلیکیشن برای پزشکان است تا بتوانند اطلاعات بیمار را در لحظه دریافت کنند. دومین قسمت، اپلیکیشنی برای بیماران است که در ازای تکمیل روند درمانی خود توکن‌هایی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. سومین بخش این برنامه نیز یک سیستم پاداش توکن IMM است که از مشوق‌های هوشمند برای بهبود رفتارهای بیماران استفاده می‌کند و درعین‌حال، امکان نمونه‌گیری داده‌ها را نیز فراهم می‌کند.


در ماه آگوست قرار است ایمیونیتی لایف با همکاری دانشگاه علم و فناوری MMUST کنیا، مطالعه‌ای را دربارهٔ تاثیر برنامهٔ IMM برای بازگرداندن بیماران به پروسه درمان انجام دهد.


این اپلیکیشن به لطف استفاده از بلاک چین کاردانو، سرعت تراکنش‌های بالا و هزینه‌های تراکنش کمی خواهد داشت. شرکای شناخته‌شدهٔ این پروژه عبارت‌اند از MMUST, SOH, AMPATH (یک NGO متمرکز بر HIV)، State of the Heart (یک مرکز مبارزه با مواد مخدر) و Flutterwave and Flux که دروازه فیات در ۳۳ کشور دنیا با دو میلیارد دلار تراکنش سالانه است.


پروژه Immunify.Lif یک راه‌حل موثر در مقیاس جهانی برای رفع مشکلات بهداشتی است که با استفاده از فناوری بلاک چین و پیشرفت‌های تکنولوژی می‌تواند انقلابی در زمینهٔ بهداشت و درمان به وجود آورد.


انتهای خبر

0
0