آکادمی هلاکوئی
1399/12/17
17:19
یک شرکت تکنولوژی چینی، ۴۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم، خریداری کرد!

ظاهرا، روند پذیرش ارز های دیجیتال توسط شرکت…

ظاهرا، روند پذیرش ارز های دیجیتال توسط شرکت ها، به آسیا رسیده است.


شرکت چینی Meitu که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت می کند، اعلام کرد که مبلغ ۲۲.۱ میلیون دلار بیت کوین و ۱۷.۹ میلیون دلار اتریوم را به وسیله ی پول نقد ذخیره ی خود، خریداری کرده است. این شرکت به یکی از اولین شرکت های هنگ کنگی تبدیل می شود که چنین اقدامی را انجام داده است.


هیئت مدیره ی این شرکت موافقت کرده است تا سقف ۱۰۰ میلیون دلار در ارز های دیجیتال، سرمایه گذاری شود.


برنامه ی ویرایش عکس شرکت Meitu در حدود ۴۵۶ میلیون کاربر دارد. این شرکت، پتانسیل تکنولوژی بلاک چین را با اینترنت مقایسه کرده است. این شرکت معتقد است که این صنعت تازه در اوایل راه خود می باشد و مانند اینترنت موبایل در سال ۲۰۰۵ می باشد.


هیئت مدیره ی این شرکت پیشبینی کرده است که این دو ارز دیجیتال، آینده ی خوبی خواهند داشت و دلیل اصلی سرمایه گذاری این شرکت، به این دلیل بوده است.


“با وجود اینکه دید بلند مدت، مد نظر ماست، اما قیمت ارز های دیحیتال هم اکنون با نوسانات زیادی مواجه اند و به همین دلیل، هیئت مدیره تصمیم گرفت تا در حال حاضر، تنها در دو رمز ارز برتر از نظر حجم بازار، یعنی بیت کوین و اتریوم، سرمایه گذاری شود. هیئت مدیره بر این باور است که این دو دارایی در بلند مدت باعث رشد ارزش سهام سهامداران شرکت می شود.”


علاوه بر این، این شرکت قصد دارد تا با ایجاد یک اپلیکیشن غیر متمرکز(dApp) بر بستر اتریوم، به تکنولوژی بلاک چین ورود کند.


“گروه ما هم اکنون امکان عملی شدن یکپارچه سازی تکنولوژی های بلاک چینی در کسب و کار های مختلف را بررسی می کند. این ارزیابی ها منحصر به dApp های بر بستر شبکه ی اتریوم نمی باشد. ما شناسایی پروژه های بلاک چینی دیگر را که پتانسیل سرمایه گذاری دارند، در نظر می گیریم.”


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0