اقتصاد آنلاین
1399/12/11
09:55
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ کاهش صفوف فروش با حمایت از بزرگ‌های بازار

خالص سفارشات فروش سهام از رقم چهار هزار و ۵۹۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۸۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۵۹۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «دی» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «اپال» و «رافزا» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۶۰میلیارد تومان (۹۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۶۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۶۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۴۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۹۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۲۴درصد از ۶هزار و ۲۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۵۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۶۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


photo_2021-03-01_09-41-56
photo_2021-03-01_09-41-57

انتهای خبر

0
0