آکادمی هلاکوئی
1400/09/08
14:00
تحلیل تکنیکال کاردانو(ADA)؛ دوشنبه ۸ آذر

کاردانو(ADA) با توجه به اینکه اخیرا توانایی ثبت سقف های…

کاردانو(ADA) با توجه به اینکه اخیرا توانایی ثبت سقف های بالاتر را ندارد ، در نمودار ۴ ساعته خود ، یک کانال موازی نزولی شکل داده است این آلت کوین موسوم به قاتل اتریوم ، به نظر میرسد به دنبال آغاز روند بازیابی خود است زیرا از میانگین متحرک ساده ۲۱ چهار ساعته (SMA) در ۱.۵۶ دلار عبور کرده است.


سقف قیمتی ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در ۱.۶۱ دلار ، ناحیه مقاومت بعدی کاردانو است، سطحی که در نزدیکی مرز بالایی الگوی حاکم قرار دارد. با عبور ADA از مقاومت مذکور ، سیگنال جهش قیمت حاصل می شود.


SMA ۵۰ چهار ساعته در ۱.۶۷ دلار و سپس، سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی در ۱.۷۸ دلار ، به عنوان مقاومت های بعدی دنبال می شوند. با ادامه روند صعودی ، قیمت به تارگت ۱.۸۱ دلاری در SMA ۱۰۰ چهار ساعته میرسد. با این حال ، ADA با مقاومت قدرمتمندی در ۱.۸۹ دلار مواجه است ، سطحی که با سطح اصلاحی ۵۰٪ و خط مقاومت ارائه‌شده توسط شاخص (MRI) همسطح است.


ADAUSDT 2021 11 29 13 00 00 637737596541767666 300x172 - تحلیل تکنیکال کاردانو(ADA)؛ دوشنبه 8 آذر

نمودار ۴ ساعته جفت ارز ADA/USDT در صورت افزایش فشار فروش ، قیمت کاردانو مرز میانی الگوی حاکم در ۱.۵۵ دلار را مورد امتحان قرار خواهد داد، جایی که SMA ۲۱ چهار ساعته نیز قرار دارد.


کاهش ADA به زیر حمایت مذکور منجر به رسیدن قیمت به سقف ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) در ۱.۴۹ دلار می شود. این سطح حمایتی به عنوان خط دفاعی بعدی کاردانو در مقابل هر گونه روند نزولی عمل خواهد کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0