همفکران
1401/02/19
20:23
📌در ادامه گزارش همفکران از لایو اینترنتی میثم فدایی... ✅ برخی توقف ها به دلیل افشای اطلاعات بود‌ و ناشر این افشا را انجام نمیداد. به طور مثال در ن...

📌در ادامه گزارش همفکران از لایو اینترنتی میثم فدایی...



✅ برخی توقف ها به دلیل افشای اطلاعات بود و ناشر این افشا را انجام نمیداد.


به طور مثال در نماد خصدرا، وملل علیرغم اینکه افشای مد نظر انجام نشد اما با رویکرد اینکه توقف نماد صرفا تنبیه سهامدار است، نماد را باز کردیم و تعلل نکردیم.



✅ در ۳ نماد پتروشیمی مذکور، از ابتدای سال تمرکز خاصی انجام شد تا این ۳ نماد را بازگشایی کنیم. تعاملاتی با سازمان بورس شکل گرفت و بحث افزایش سرمایه مرحله دوم پتروشیمی گچساران منتفی شد. در خصوص افزایش سرمایه شکایتی انجام شده که در مراجع قضایی در حال پیگیری است و با تعاملی که با سازمان انجام شد قرار شد مدلی طراحی شود تا این نمادها بازگشایی شوند.



✅ مدل شامل ۳ قسمت شد:


الزام بازارگردان برای گشایش نمادها( در حال تعامل با بازارگردان این نمادها هستیم)


دومین موضوع بحث فرم ریسک است. برخی سهامداران خودشان در جریان مشکلات شرکت مد نظر هستند، بنابراین سهامداران با علم به شرایط این فرم بیانیه ریسک را امضا کنند و خرید و فروش سهم را انجام دهند.


فرایند سوم، تعامل با دستگاه قضایی است، با شاکیانی که حضور داشتند تعامل کردیم و یک مرحله به شفاف سازی نزدیک شدیم و تا هفته اینده شفاف سازی کامل صورت میگیرد.



✅ با این ۳ پلن امادگی بازگشایی نمادها وجود دارد، البته گشایش نماد کار راحتی نیست و زمان بر است اما سعی داریم حداکثر حمایت را از سهامدار خرد انجام دهیم.



✅ بازگشایی این نمادها بدون دامنه نوسان است.


Hamfekran.com


@Agahmoshaver

انتهای خبر

0
0