رمزارز نیوز
1401/02/18
14:38
شکست یا پیروزی، سرانجام بیت کوین چه خواهد شد؟

براک پیرس، میلیاردر فعال در حوزه رمزارز، می‌گوید که بیت کوین (BTC) یا شکست می‌خورد و یا به طور چشمگیری موفق… مطالعه مطلب ...

براک پیرس، میلیاردر فعال در حوزه رمزارز، می‌گوید که بیت کوین (BTC) یا شکست می‌خورد و یا به طور چشمگیری موفق می‌شود.


پیرس که رئیس بنیاد بیت کوین است، اخیرا گفته که معامله‌گران باید از سرمایه‌گذاری تمام دارایی خود در رمزارزهای پیشرو خودداری کنند. او می‌گوید:


قیمت بیت کوین می‌تواند یا به صفر و یا به یک میلیون دلار برسد. به همین دلیل است که شما نباید همه دارایی خود را در آن سرمایه‌گذاری کنید.


به گفته پیرس، چشم‌انداز فعلی ارزهای دیجیتال او را به یاد حباب فناوری در بیش از دو دهه گذشته می‌اندازد، زمانی که برخی از استارتاپ‌های اینترنتی حذف شدند:


این خیلی من را به یاد سال ۱۹۹۹ می‌اندازد. ما اکنون در آن فاز هستیم. و آن زمان چه چیزی به وجود آمد؟ ای‌بی و آمازون و انواع کسب‌وکارهای جالب بر پایه دات-کام (اینترنت). البته برخی از آنها هم شکست خوردند. من فکر می‌کنم که این روند احتمالا در مورد آن‌چه که اکنون شاهد آن هستیم، هم صادق خواهد بود. این بدان معنا نیست که نوآوری رمزارزها واقعی نیست و آنها نقش مهمی در آینده ما ایفا نخواهد کرد.


پیرس در نهایت اعلام کرد که بر روی بیت کوین و ایاس (EOS) سرمایه‌گذاری کرده و همچنین، به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بسیار علاقه‌مند است.


انتهای خبر

0
0