آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
13:00
توکن SPELL طی یک هفته ۱۱۶ درصد رشد کرد!

آلتکوین پروژه رمزنگاری Abracadabra پس از افزایش بیش…

آلتکوین پروژه رمزنگاری Abracadabra پس از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی خود طی یک هفته گذشته باعث حیرت معامله گران شده است.


داده های اخیر CoinGecko حاکی از آن است که قیمت توکن Spell Token (SPELL)، که در حال حاضر از ارزش بازاری حدود ۲۲۱ میلیون دلار برخوردار است، از پایین ترین سطح ۷ روز گذشته خود یعنی ۰.۰۰۱۹۷۷۵۳ دلار به بالاترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۴۲۸۱۹۰ دلار رسیده است که نشان دهنده افزایشی ۱۱۶ درصدی می باشد. به این ترتیب، می توان اینگونه استنباط نمود که این کوین تلاش می کند راه خود برای ماندن در جایگاه ۲۴۵ بین بزرگترین رمزارزهای بازار را هموارتر کند.


گفتنی است که Abracadabra یک بستر وام دهی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از توکن های دارای سود به عنوان وثیقه، استیبل کوین Magic Internet Money (MIM) با پشتوانه دلار آمریکا را به عنوان وام دریافت کنند. این استیبل کوین را می توان با سایر استیبل کوین ها از جمله Tether (USDT) ، Dai (DAI) و USD Coin (USDC) معامله کرد.


کاربران می توانند برای دریافت توکن های sSPELL، توکن SPELL را سپرده گذاری نمایند تا به این طریق، به حق رای در این پلتفرم و بخشی از کارمزدهای دریافت شده توسط پروتکل دست پیدا کنند. ناگفته نماند که رشد سریع SPELL پس از اعلام همکاری Abracadabra با پروتکل ارزی غیرمتمرکز Olympus (OHM) و راه اندازی رسمی بازار وام دهی sSPELL اتفاق افتاد.


این پروژه در ابتدا بر بستر اتریوم راه اندازی شد و اکنون در هر دو اکوسیستم اوالانچ و فانتوم در دسترس است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0