رمزارز نیوز
1402/09/13
14:41
بازگشت پرشکوه ترا کلاسیک به جمع ۵۰ رمزارز برتر بازار!

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC) در روزهای اخیر شاهد رشد… مطالعه مطلب ...

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC) در روزهای اخیر شاهد رشد قابل‌توجهی بوده که این روند صعودی از ۲۲ نوامبر آغاز شد. از آن زمان تاکنون، ترا کلاسیک به جز دو روز (۲۳ و ۲۹ نوامبر)، کندل‌های روزانه سبز رنگ بزرگی را به ثبت رسانده و بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.


رشد قیمت ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته هم ادامه داشت. در زمان نگارش این خبر، این رمزارز با قیمت ۰٫۰۰۰۲۶ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با پایین‌ترین سطح قیمتی خود در ۲۲ نوامبر، یعنی ۰٫۰۰۰۰۶۸ دلار، بیش از ۲۸۰ درصد رشد دارد.


بازگشت پرشکوه ترا کلاسیک به جمع ۵۰ رمزارز برتر بازار!

با این رشد قیمتی، ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته به جایگاه اول پرسودترین رمزارزها صعود کرده و همزمان توانسته به رمزارز ترند بازار هم تبدیل شود.


در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارزش بازار و حجم معاملات ترا کلاسیک هم در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۵۵ و ۲۲۰ درصد رشد کرده و به این ترتیب، LUNC توانسته با صعود به جمع ۵۰ رمزارز بازار، جایگاه ۴۳ را به خود اختصاص دهد.


به گفته کارشناسان، رشد اخیر ترا کلاسیک را می‌توان به ترکیبی از فاندامنتال‌های پروتکل و افزایش فعالیت‌های اجتماعی نسبت داد. طبق گزارش‌ها، آزمایشگاه ترافورم ماه گذشته ۱۵ میلیون دلار نقدینگی به اکوسیستم ترا تزریق کرد که باعث افزایش افزایش شتاب خرید شد. از طرفی، به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، حجم فعالیت‌های اجتماعی مرتبط با ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۷۷ درصدی بوده که اکثر آنها در X (توییتر سابق) و تلگرام بوده است.


علاوه بر این، تصویب ارتقاء به نسخه ۲.۳.۲ برای حل مشکل عدم تطابق توالی، سوزاندن بیش از ۳٫۹۰۳ میلیارد توکن LUNC توسط بایننس و همچنین، رشد کلی بازار کریپتو نیز نقش مهمی در رشد اخیر ترا کلاسیک داشته‌اند.


انتهای خبر

0
0