آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
18:10
پلتفرم QAN اولین بلاک چین مقاوم در برابر کوانتوم و سازگار با EVM را معرفی کرد

شبکه بلاک چین لایه ۱ QANplatform، از نسخه…

شبکه بلاک چین لایه ۱ QANplatform، از نسخه آزمایشی خود که کاملا با پلتفرم قراردادهای هوشمند اتریوم (ETH) سازگار است، رونمایی کرد. چرا این اعلامیه برای کل بخش L۱ و سازگاری با بلاک چین بسیار مهم است؟


شبکه آزمایشی QAN اکنون فعال است، کاربران Metamask می توانند آن را آزمایش کنند


QANplatform، اولین پلتفرم بلاک چین که بر روی ساخت سیستم های توزیع شده مقاوم در برابر کوانتوم متمرکز شده است، اعلام کرد که نسخه آزمایشی آن راه اندازی و اجرا شده است.


شبکه آزمایشی QAN با بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند یعنی اتریوم (ETH) سازگار است. بنابراین، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های خود را بدون تخصص اضافی در بلاک چین اجرا کنند.


دانش Solidity و پشتیبان اصلی توسعه EVM برای اجرای DAO ها، بازارهای NFT، پروتکل های DeFi و برنامه های بازی برای کسب درآمد با QANplatform به عنوان پایه فنی کافی است.


موتور قرارداد هوشمند چند زبانه ماشین مجازی QAN (QVM) نیز در نسخه های بعدی شبکه آزمایشی QAN گنجانده خواهد شد تا از اجرای راحت و مقرون به صرفه تراکنش ها اطمینان حاصل شود.


اولین بلاک چین مقاوم در برابر کوانتوم شکل می گیرد


Johann Polecsak، یکی از بنیانگذاران QANplatform تاکید می کند که این نسخه برای شبکه های محاسباتی مقاوم در برابر کوانتوم و بخش Web۳ از اهمیت حیاتی برخوردار است:


من خوشحالم که اعلام کنم QANplatform، اولین پلتفرم بلاک چین لایه ۱ مقاوم در برابر کوانتوم و سازگار با اتریوم در جهان است. نسخه TestNet یک نقطه عطف واقعی در طول عمر QAN است و اثبات می کند که ارائه امنیت کوانتومی و در عین حال سازگاری با ۹۹ درصد اکوسیستم امکان پذیر است. تنها QAN چنین راه حلی را در فضای کریپتو ارائه می دهد و من به کل تیم برای انجام این معجزه بسیار افتخار می کنم.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، یک راه حل ابری توسط QANplatform در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این راه حل به مشاغل اجازه می دهد برنامه های خود را از طریق Microsoft Azure و AWS منتقل کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0