بورس پرس
1400/03/05
00:00
اطلاع دیر هنگام مپنا از پذیرش زیرمجموعه ۲ هزار میلیاردی و برنامه عرضه اولیه

مپنا در اقدامی دیر هنگام از پذیرش در فرابورس و برنامه عرضه اولیه هلدینگ مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مپنا در اقدامی دیر هنگام از پذیرش یکی از زیرمجموعه ها خبر داد و اعلام کرد: درخواست پذیرش شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با مالکیت ۹۹.۹ درصدی در جلسه ۷ اردیبهشت هیات پذیرش مطرح و با پذیرش این شرکت در بازار دوم موافقت شده است .


لذا از این تاریخ تمامی اقدامات درخصوص درج و عرضه اولیه سهام این شرکت در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.


براساس این گزارش، محسن میرزایی معاون مالی اقتصادی "رمپنا" در حالی این خبر دیرهنگام را بدون جزییات بیشتر اعلام کرده که بررسی های بورس پرس نشان می دهد مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا سال ۹۵ تاسیس شده و با انتقال سهام ۸ نیروگاه به سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی رسیده است . همچنین ظرفیت نیروگاهی تحت مدیریت این هلدینگ بالغ بر ۵۹۰۰ مگاوات شامل ۱۰۵ مگاوات انرژی بادی ، ۲ مگاوات انرژی خورشیدی ، ۱۰۰ مگاوات مقیاس کوچک و ۵۷۰۰ مگاوات نیروگاه حرارتی است.


علاوه بر این ۹۶.۵ و ۸۷.۲ درصد از سهام صندوق سرمایه گذاری پروژه آرمان پرند مپنا و تولید برق عسلویه مپنا به همراه ۱۰۰ تا ۹۲ درصد شرکت های غیر بورسی و فرابوریس تولید برق توس ، سنندج ، گناوه ، تولید انرژی های تجدیدپذیر ، غرب کارون و قشم متعلق به این هلدینگ است .


دو شرکت فرابورسی صندو


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0