کوینیت
1399/11/19
17:51
مایکرواستراتژی در معرفی بیت کوین به جهان کاملا موفق بوده است

به گفته‌ی مایکل سیلور مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی بالغ بر ۲۲ هزار نفر برای شرکت در رویداد دنیای مایکرواستراتژی(MicroStrategy World ۲۰۲۱) ثبت نام کرده و به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با رمزارز بیت کوین بودند

نکات برگزیده مطلب بدون شک مایکل سیلور(Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی را می‌توان یکی از طرفداران پروپاقرص صنعت رمزارزها به ویژه بیت کوین خطاب کرد، زیرا وی تا به امروز در راستای گسترش اکوسیستم رمزارزها و همچنین پذیرش بیت کوین در بین سرمایه‌گذاران سازمانی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشته است. حال آقای سیلور در تازه‌ترین پست توییتری خود با اشاره به رویداد دنیای مایکرواستراتژی(MicroStrategy World ۲۰۲۱) که با هدف معرفی بیت کوین به سرمایه‌گذاران سازمانی و آموزش نحوه‌ی استفاده از مزایای بالقوه‌ی این رمزارز به آن‌ها راه‌اندازی شده بود، توضیح داد که بالغ بر ۲۲ هزار نفر برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده بودند. آقای مایکل سیلور پیش از این اعلام کرده بود که سرمایه‌گذاران سازمانی همواره به دنبال پذیرش بیت کوین و استفاده از این رمزارز در ترازنامه‌ی خود هستند، با این حال به نظر می‌رسد که رویداد مذکور بسیار موفق‌تر از انتظارات وی ظاهر شده است. به نظر می‌رسد که تلاش‌های مداوم مایکل سیلور(Michael Saylor) مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی برای معرفی بیت کوین به کارآفرینان سراسر جهان اکنون به ثمر نشسته و او در این زمینه موفق شده است، زیرا هزاران نفر اکنون در انتظار شنیدن صحبت‌های وی در کنفرانس‌های مجازی مختلف هستند.


این کارآفرین موفق در تازه‌ترین پست توییتری خود که روز ۶ام فوریه منتشر شده است، اعلام نموده که بیش از ۲۲ هزار نفر برای رویداد دنیای مایکرواستراتژی( MicroStrategy World ۲۰۲۱ ) ثبت نام کرده‌اند. طی این رویداد، وی در رابطه با موضوعات مختلف از جمله بیت کوین ، دیدگاه حقوقی در رابطه با این رمزارز و استراتژی‌های سازمانی برای پذیرش دارایی‌های رمزارزی صحبت خواهد کرد.


آقای سیلور مدعی شده که در بین ۲۲ هزار نفری که برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند، مشخصا ۸ هزار نفر برای حضور در برنامه‌ی «بیت‌کوین برای سازمان‌ها» ثبت نام کرده و قصد جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با این مبحث را دارند. این بدان معناست که این تعداد سرمایه‌گذار سازمانی به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با نحوه‌ی پذیرش بزرگ‌ترین دارایی‌های رمزارزی جهان و استفاده از پتانسیل‌های بالقوه‌ی آن در بازار هستند.


مایکرواستراتژی MicroStrategy

شرکت مایکرواستراتژی اقای سیلور در پست توییتری خود اظهار داشت که:


رویداد دنیای مایکرواستراتژی ۲۰۲۱ ما یک موفقیت بود؛ زیرا ۲۲۰۳۱ نفر در آن ثبت نام کرده‌اند. برنامه‌ی بیت کوین برای سازمان‌ها نیز بالغ بر ۸ هزار نفر از ۶۹۰۰ نهاد و سازمان مختلف گرد هم آورده بود. تمام بخش‌های این رویداد به همراه کتابچه‌ی معرفی بیت کوین به سازمان‌ها و نهاد‌ها رایگان می‌باشد. Michael Saylor


مایکل سیلور: مبلغ بیت کوین در فضای سازمانی

این اعداد تنها شامل کسانی هستند که در رویداد ۲۰۲۱ شرکت مایکرواستراتژی به صورت آنلاین حضور بعمل آورده‌اند، با این حال آقای سیلور در نظر دارد تا دیدگاه و آموزه‌های خود را به سراسر جهان صادر کند. وی برای تحقق این رویکرد امکان دسترسی عمومی به سخنرانی‌های مربوط به رمزارز بیت کوین را فراهم آورده است. کتابچه‌ی معرفی بیت کوین به سازمان‌ها و نهادها نیز به صورت عمومی قابل دسترس بوده و جهت مشاهده و تجزیه و تحلیل عرضه شده است.


جاه طلبی‌های آقای سیلور در رابطه با این رویداد بسیار زیاد بود، با این حال بازخورد مخاطبان بسیار بیش‌تر و گسترده‌تر از انتظارات وی بود.


شایان ذکر است که آقای سیلور پس از خرید حجم قابل توجهی رمزارز BTC توسط شرکت تحت مدیریت وی به عنوان سرمایه‌گذاری، به عنوان یکی از طرفداران بیت کوین در دنیای رمزارزی شناخته شد. آخرین عملکرد شرکت مایکرواستراتژی در دنیای رمزارز خرید ۶۵۰ دلار رمزارز بیت کوین بوده است. گرچه براساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط تحلیلگران خرید این حجم رمزارز بیت کوین باعث کاهش امتیازات مایکرواستراتژی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری شده است، اما این دارایی رمزارز تا به این لحظه صد‌ها میلیون دلار سودآوری برای شرکت به ارمغان آورده است.


موفق اتفاقی نیست

زمانی که بسیاری از سرمایه‌گذاران و نگهدارندگان بیت کوین نسبت به تغییرات ناگهانی بازار وحشت داشته و در حال فروش دارایی‌های خود هنگام آغاز روند نزولی ارزش بودند، شرکت مایکرواستراتژی سطح سرمایه‌گذاری خود در بازار BTC را شدیدا افزایش داد و استراتژی «خرید در نقطه‌ی کمینه» را در پیش گرفت.


البته این رویکرد تنها به ترازنامه‌ی شرکت ختم نمی‌شود، زیرا طبق گزارشاتی که در رابطه با دارایی‌های آقای مایکل سیلور منتشر شده است، وی در حال حاضر بالغ بر ۲۳۰ میلیون دلار رمزارز BTC در کیف‌پول‌های شخصی خود ذخیره کرده است.


آقای سیلور علاوه بر خرید رمزارز بیت کوین، در هر فرصت ممکن به اظهار نظر در رابطه با رمزارزها و پتانسیل نهفته‌ی آن‌ها می‌پردازد. در واقع، پست‌های توییتری مرتبط با بیت کوین از طرف او بالغ بر ۹۰ درصد کل صحبت‌های آقای سیلور در فضای مجازی را تشکیل می‌دهد.


یک تاثیرگذاری مثبت

به نظر می‌رسد که اقدامات مایکل سیلور و شرکت تحت مدیریت وی تاثیر بسیار مثبتی بر اکوسیستم رمزارزها داشته است. از نقطه نظر اقتصادی، خرید ناگهانی این حجم از بیت کوین باعث عدم تعادل در سطح عرضه و تقاضا شد و فشار مثبت رو به بالا در قیمت BTC ایجاد کرد، تاجایی که در آن زمان حجم بیت کوین موجود در بازار برای مبادله به شدت کاهش یافت و عملا BTC به یک دارایی کمیاب تبدیل شد


مایکرواستراتژی MicroStrategy مایکل سیلور

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین طی یک سال گذشته طی شش ماه پایانی سال ۲۰۲۰، شرکت مایکرواستراتژی و مدیرعامل آن شدیدا به حضور سرمایه‌گذاران سازمانی در اکوسیستم رمزارزها و خرید حجم قابل توجهی دارایی دیجیتال توسط آن‌ها، اعتقاد داشتند. گرچه در ماه مارس شاهد سقوط قیمت BTC بودیم، اما سرمایه‌گذاری نهاد‌های بزرگی همچون پی‌پل، مایکرواستراتژی و گری‌اسکیل باعث ایجاد یک روند رشد غیرمنتظره و آغاز حرکت صعودی ارزش بیت کوین شد.


به هر حال، با توجه به حضور گسترده‌ی فعالان اقتصادی در رویداد مرتبط با بیت کوین آقای سیلور، می‌توان گفت که اشتیاق وی نسبت به گسترش هرچه بیشتر اکوسیتم رمزارزها به ویژه بیت کوین، بدون هرگونه سرمایه‌گذاری به تصویب و افزایش قیمت‌ها کمک خواهد کرد.


نظر شما در رابطه با رویکرد آقای مایک سیلور و شرکت تحت مدیریت وی چیست؟ چه عواملی باعث شده تا او به یکی از طرفداران بیت کوین تبدیل شود؟ آیا ویژگی‌هایی مانند آزادی و عدم تمرکز در اکوسیستم رمزارزها مایک سیلور را به خود جذب کرده و یا او تنها به دنبال کسب درآمد می‌باشد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.


انتهای خبر

0
0