بورس۲۴
1400/07/10
13:38
جهش ۳۸ درصدی درآمد «تملت» در شهریور ماه

تامین سرمایه بانک ملت در حالی شهریورماه را با عملکرد قابل توجه و کسب درآمد بیش از ۶۱ میلیارد تومانی سپری کرد که جهش ۳۸ درصدی درآمد نسبت به ماه گذشته در کارنامه این شرکت ثبت شد. به این ترتیب «تملت» در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد دست یافت.

جهش ٣٨ درصدی درآمد «تملت» در شهریور ماه

بورس۲۴ : تامین سرمایه بانک ملت در حالی شهریورماه را با عملکرد قابل توجه و کسب درآمد بیش از ۶۱ میلیارد تومانی سپری کرد که جهش ۳۸ درصدی درآمد نسبت به ماه گذشته در کارنامه این شرکت ثبت شد. به این ترتیب «تملت» در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد دست یافت.


عملکرد دوره یک ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری «تملت» با شناسایی بیش از ۶۱ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان درآمد منتشر شد. این درآمد بیشترین میزان درآمد ماهانه «تملت» در سال جاری بوده است. ضمن اینکه مقایسه عملکرد شهریورماه تامین سرمایه بانک ملت با دوره مشابه سال گذشته نشان از رشد ۴۲.۵ درصدی دارد. به طوریکه شرکت در شهریور ماه سال ۹۹، درآمدی بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان شناسایی کرده بود.


جزئیات عملکرد تامین سرمایه بانک ملت در شهریورماه امسال نشان از آن دارد که بخش عمده ای از درآمد این شرکت به درآمد حاصل از ارائه خدمات بازارگردانی و سود اوراق بهادار اختصاص دارد. به طوریکه «تملت» حدود ۱۵ میلیارد تومان درآمد از محل ارائه خدمات بازارگردانی و حدود ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از محل سود اوراق بهادار درآمد شناسایی کرد. همچنین شرکت در این ماه بیش از ۶.۷ میلیارد تومان درآمد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت خود در بازار سرمایه کسب کرده است. درآمد سود واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری «تملت» در ماه گذشته نیز به بیش از ۱۵ میلیارد تومان رسیده است.



منبع: روابط عمومی تامین سرمایه بانک ملت



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0