بورس امروز
1402/02/04
17:40
💢 چرا شرکت‌های بزرگ در فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ 🔷 این روزها در کنار هوش مصنوعی و کاربردهای آن، نباید فناوری‌...

💢 چرا شرکت‌های بزرگ در فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟



🔷 این روزها در کنار هوش مصنوعی و کاربردهای آن، نباید فناوری‌های «واقعیت افزوده» و«واقعیت مجازی» را به‌عنوان جنبه‌های پرکاربرد فناوری فراموش کرد. این فناوری‌ها در حوزه‌های مختلفی نظیر پزشکی، صنعت، آموزش و... هم می‌توانند در کنار تکنولوژی‌هایی نظیر هوش مصنوعی، جوامع را دستخوش تغییرات بزرگی کنند.



🔶 اپراتورهای موبایل نیز این روزها در کنار توسعه فناوری ارتباطی ۵G از تکنولوژی‌های مرتبط با واقعیت افزوده استفاده می‌کنند. اپراتور معروف AT&T راهکارهای واقعیت افزوده با فناوری‌هایی نظیر XR توسعه داده و تلاش می‌کند کاربردهای جدیدی برای زندگی مشترکانش فراهم کند.



🔷 بسیاری معتقدند اپراتورهای تلفن‌همراه، شرکت‌ها و غول‌های بزرگ فناوری احتمالا بیشترین سرمایه‌گذاری را در دنیای «واقعیت مجازی» و «واقعیت افزوده» خواهند داشت؛ همانگونه که در کشور ما نیز همراه اول با توسعه و پیاده‌سازی فناوری ۵G برای اولین بار یوزکیس‌های AR/VR را در کشور اجرایی کرد تا همگان از رسالت اصلی فناوری ۵G مطلع شوند.




🔗 https://www.mobna.com/۵۱۸۵۵۹ 🆔



انتهای خبر

0
0