بورس۲۴
1402/11/25
18:39
"وزمین" از واگذاری سهام شرکت زیرمجموعه خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، بانک ایران زمین در اجرای تکالیف مقرر در قوانین و در راستای مولدسازی اموال مازاد خود، همچنین بهبود شاخص های کیفی بانک و کاهش هزینه های عملیاتی شرکتهای زیرمجموعه، تصمیم به ساماندهی، واگذاری و انحلال تعدادی از آنها نموده است.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، بانک ایران زمین در اجرای تکالیف مقرر در قوانین و در راستای مولدسازی اموال مازاد خود، همچنین بهبود شاخص های کیفی بانک و کاهش هزینه های عملیاتی شرکتهای زیرمجموعه، تصمیم به ساماندهی، واگذاری و انحلال تعدادی از آنها نموده است.


در همین راستا و به استناد صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۲.۰۸.۲۸ شرکت ارتباطات فرزانگان پارس به شماره ثبت ۴۸۱۴۷۷ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۳۲۶۹۷۱، پنج شرکت جهان ارقام پارس با شناسه ملی ۱۴۰۰۶۴۱۷۹۵۰، پدیسار انفورماتیک با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۶۶۲۸۸۳، نوآوری و کارآفرینی ایرانیان آراد با شناسه ملی ۱۴۰۰۸۸۷۳۰۴۰، سابین تجارت آریا با شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۵۷۱۱۵ و آرمان وفاداری آریا با شناسه ملی ۱۴۰۰۸۹۷۰۳۸۴ ، کلیه سهام خود را واگذار و از لیست سهامداران شرکت مذکور خارج گردیدند و هیچگونه حقوقی نسبت به سهام واگذار شده ندارند.


بدیهی است در صورت وجود آثار مالی ناشی از این رویداد و سایر موارد با اهمیت مربوطه، مراتب متعاقبا بر اساس مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، اطلاع رسانی خواهد شد.

وزمین
انتهای خبر

0
0