بورس۲۴
1400/06/29
18:12
تصویب افزایش سرمایه «شرنگی» در مجمع

عصر امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره به منظور افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه «شرنگی» در مجمع

بورس۲۴ : عصر امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره به منظور افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد.


در این مجمع ابراهیم فرخ نژاد مدیرعامل "شرنگی" گفت: تمام هدف ما حمایت از سهامدار خرد و بازدهی بیشتر شرکت در تمامی سطوح چه در تولید و فروش و چه بازدهی سهام این شرکت است.


او در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران مبنی بر برنامه های شرکت برای انجام افزایش سرمایه های بعدی اظهار کرد: این مهم در دستور کار بوده و در حال بررسی است. به طور قطع پس از تصویب این افزایش سرمایه، انجام مراحل بعدی برای افزایش سرمایه های دیگر آغاز خواهد شد.


همچنین از جمله مهم ترین اهداف ما ارتقا به بازار بالاتر در فرابورس بوده که آن هم در دستور کار قرار گرفته و در حال بررسی است.


لازم به ذکر است در پایان با موافقت سهامداران افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته و از مبلغ ۴۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به میزان ۵۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت. همچنین هدف از انجام این افزایش سرمایه اجرای طرح توسعه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین عنوان شد.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0