اخبار اکس نوین
1400/09/13
00:00
السالوادور باز هم بیت کوین خرید

اکس نوین: در حالی که بازار با اصلاح قیمت گسترده دست‌وپنجه نرم می‌کند و معامله گران به وحشت فرو رفته‌اند، السالوادور به رهبری نایب بوکله از فرصت خرید در کف استفاده کرد و ۱۵۰ واحد بیت کوین دیگر به خزانه خود افزود. آخرین خرید بیت کوین السالوادور در حالی صورت می‌گیرد که بیت کوین با سقوطی ده هزار دلاری برای دقایقی به ۴۲۰۰۰ دلار رسید. یکی از دلایل اصلی این سقوط می‌تواند افزایش نگرانی‌ها در رابطه با سویه جدید کرونا باشد. در کنار آن، نرخ بیکاری در آمریکا نیز به سطوح قبل از همه‌گیری کرونا رسیده و بانک مرکزی این کشور تصمیم گرفته تا در مسیر عادی‌سازی سیاست‌های پولی حرکت…

اکس نوین : در حالی که بازار با اصلاح قیمت گسترده دست‌وپنجه نرم می‌کند و معامله گران به وحشت فرو رفته‌اند، السالوادور به رهبری نایب بوکله از فرصت خرید در کف استفاده کرد و ۱۵۰ واحد بیت کوین دیگر به خزانه خود افزود.


آخرین خرید بیت کوین السالوادور در حالی صورت می‌گیرد که بیت کوین با سقوطی ده هزار دلاری برای دقایقی به ۴۲۰۰۰ دلار رسید. یکی از دلایل اصلی این سقوط می‌تواند افزایش نگرانی‌ها در رابطه با سویه جدید کرونا باشد. در کنار آن، نرخ بیکاری در آمریکا نیز به سطوح قبل از همه‌گیری کرونا رسیده و بانک مرکزی این کشور تصمیم گرفته تا در مسیر عادی‌سازی سیاست‌های پولی حرکت کند.


به گفته بوکله، آخرین خرید بیت کوین السالوادور با قیمت ۴۸۶۷۰ دلار برای هر واحد بیت کوین صورت گرفت. جالب است بدانید قیمت بیت کوین دقایقی به کانال ۴۲۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرد و سپس مجددا به کانال ۴۷۰۰۰ دلاری بازگشت. بوکله در واکنش به این کاهش قیمت در توییتی نوشت که فرصت خرید در کف را برای ۷ دقیقه از دست داده است.


با احتساب آخرین خرید، السالوادور اکنون ۱۲۷۰ واحد بیت کوین دارد که در زمان نگارش این خبر، ۶۰.۳ میلیون دلار ارزش دارند.


السالوادور اخیرا اعلام کرد که تصمیم دارد شهری را با بیت کوین بسازد و آن را بیت کوین سیتی خواهد نامید. برنامه‌های بیت کوینی السالوادور همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد بوکله به راهی که برای ملتش انتخاب کرده کاملا مطمئن و مصمم است.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0