آکادمی هلاکوئی
1400/08/25
18:00
گروه ETC از ETF جدیدی با مشارکت HANetf رونمایی کرد

طبق گزارش ها، گروه ETC و ناشر وایت…

طبق گزارش ها، گروه ETC و ناشر وایت لیبل HANetf، ادامه همکاری های خود را با معرفی ETF دو شرکت ETC Group Digital Assets & Blockchain Equity UCITS، صندوقی که سایر محصولات ارزهای دیجیتال را ردیابی می کند، اعلام کرده اند.


بر اساس گزارش‌ها، این صندوق جدید متمرکز بر کریپتو، دارایی‌های دیجیتال و امکانات سرمایه‌گذاری بلاک چین را در زمینه‌های مختلف فراهم می‌کند. سرمایه‌گذارانی که نمی‌توانند مستقیما دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند یا نمی‌خواهند دارایی‌های غیر UCITS داشته باشند، ممکن است ETF جدید را جذاب بدانند.


گروه ETC و HANetf شرکت کنندگان اصلی BTCEtc چند میلیارد دلاری – ETC Group Physical Bitcoin (BTCE) – هستند، که اکنون بزرگترین ETP بیت کوین با پشتوانه مستقیم در جهان است. بر اساس گزارش ماه گذشته CryptoCompare، نماد BTCE دارای میانگین حجم معاملات روزانه ۲۶/۳ میلیون دلار است که بیش از هفت برابر بیشتر از بالاترین رقیب بعدی خود در این صنعت است.


سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند از آخرین پیشنهاد شرکا برای دسترسی به شرکت‌های زیرساخت دیجیتالی که آماده بهره‌مندی از انقلاب بلاک‌چین هستند، مانند شرکت‌هایی که در استخراج ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک‌چین و مبادلات ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، استفاده کنند.


به گفته بردلی دوک (Bradley Duke) از گروه ETC، دارایی‌های دیجیتال و بلاک چین تقریبا در هر بخش و صنعتی روی کره زمین نفوذ کرده‌اند. وی در ادامه می گوید که:


به دلیل داده‌های امن، شفافیت و کارایی، فناوری‌های بلاک چین و دفتر کل توزیع شده در حال تغییر طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله بانکداری و خدمات مالی تا مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی هستند.


این ETF یکی از اولین صندوق های سرمایه گذاری اروپایی است که بر دارایی های دیجیتال یا شرکت های بلاک چین تمرکز می کند. Invesco Bitcoin Strategy ETF (BITA) ،First Trust Indxx Innovative Transaction & Process UCITS ETF (LEGR LN) و VanEck Vectors Digital Assets Equits ETF، تنها تعدادی از دیگر ETF های موجود با محوریت بیت کوین هستند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0