کوینیت
1399/11/26
01:22
ارزش سپرده‌گذاری توکن‌های اتر در شبکه‌ی اتریوم ۲ به بیش از نیم میلیارد دلار رسید

بررسی داده‌های مربوط به آدرس قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲ نشان می‌دهد که تاکنون ۸۸۵,۲۸۱ توکن اتر(ETH) به این آدرس ارسال شده است

نکات برگزیده مطلب در روز اول دسامبر همزمان با اجرای فاز صفر بروزرسانی اتریوم مسیر تحولات شبکه‌ی اتریوم نیز آغاز شده است، با این وجود، ارسال حجم انبوهی از دارایی به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم استقبال کاربران شبکه‌ی اتریوم از این بروزرسانی را به خوبی بازتاب می‌کند. اما سپرده‌گذاران همچنان توکن‌های خود را به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ارسال می‌کنند و ارزش دارایی‌های ارسال شده به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم به بیش از نیم میلیارد دلار رسیده است.

سپرده‌گذاری نیم میلیارد دلار اتر در شبکه‌ی اتریوم ۲

بررسی آدرس سپرده‌گذاری شبکه‌ی اتریوم نشان می‌دهد که در زمان نگارش مقاله ۸۸۵,۲۸۱ اتر(ETH) به قرارداد سپرده‌گذاری شبکه‌ی اتریوم ۲ واریز شده است. انتظار می‌رود که در نتیجه‌ی اجرای بروزرسانی اتریوم ۲ مدل اقتصادی، استفاده از منابع و مدیریت شبکه بهبود یابد.


داده‌های شبکه‌ی بلاکچین اتریوم نشان می‌دهد که هم‌اکنون به ارزش بیش از نیم میلیارد دلار(۵۲۳,۷۳۲,۲۳۹ دلار) به قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲ واریز شده است. قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲ در ابتدای نوامبر منتشر شده است و بر اساس گزارش کوینیت آستانه‌ی مورد نیاز برای راه‌اندازی فاز صفر بروزرسانی اتریوم پیش از پایان مهلت تعیین شده تکمیل شده است.


در زمان اجرای فاز صفر، یک زنجیره‌ی موازی با شبکه‌ی کنونی اتریوم راه‌اندازی شده است که با عنوان زنجیره‌ی بیکن(Beacon Chain) نیز شناخته می‌شود. راه‌اندازی زنجیره‌ی بیکن در این مرحله شبکه‌ی اتریوم ۱ و قرارداد‌های هوشمند را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و تنها چهارچوب و بستر مورد نیاز برای پیاده‌سازی شبکه‌ی اتریوم ۲ را فراهم می‌کند. در حقیقت فعال‌سازی زنجیره‌ی بیکن نخستین مرحله از چهار مرحله‌ی راه‌اندازی شبکه‌ی اتریوم ۲ محسوب می‌گردد. ویتالیک بوترین اخیرا گزارشی را از مشارکت کاربران در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲ منتشر کرده است:


ویتالیک بوترین

آمار مربوط به سپرده‌گذاری در شبکه‌ی اتریوم ۲(به ویژه سپرده‌گذارانی که در ایجاد نخستین بلاک شبکه مشارکت کرده‌اند) در تصاویر قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که این آمار بر اساس آدرس فرستنده و نه هویت افراد ارائه شده است و در نتیجه آدرس‌های احتمالی که با استفاده از به اشتراک‌گذاری دارایی افراد مختلف در این فرآیند مشارکت کرده‌اند ممکن است دقت آمار را کاهش دهد.

تایید‌کننده‌ها وظایف ماینرها را برعهده خواهند گرفت

سپرده‌گذاران در زنجیره‌ی اتریوم ۲ به تایید کننده(Validator) تبدیل خواهند شد. تایید‌کننده‌ها معادل ماینرها در شبکه‌ی مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام خواهند بود و در مقابل پردازش تراکنش‌ها و کشف بلاک‌های جدید پاداش دریافت خواهند کرد.


بر اساس گزارش کوینیت، حداقل دارایی مورد نیاز برای سپرده‌گذاری ۳۲ اتر تعیین شده است. با این وجود، کاربران قادر خواهند بود به کمک سرویس‌های واسطه و استخر‌های سپرده‌گذاری در فرآیند سپرده‌گذاری اتریوم مشارکت کنند.


نظر شما نسبت به ارسال بیش از نیم میلیارد دلار اتر در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲ چیست؟ آیا در طول زمان افراد بیشتری در شبکه‌ی اتریوم سپرده‌گذاری خواهند کرد؟ آیا قفل شدن توکن‌های اتر در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲، افزایش شدید ارزش این توکن‌ها را به همراه خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.


انتهای خبر

0
0