رمزارز نیوز
1403/04/31
18:30
صعود خیره‌کننده پاپ‌کت؛ فرصت‌ها و ریسک‌های موجود پس از جهش ۱۱۷ درصدی POPCAT

پاپ‌کت (Popcat)، یک میم‌کوین محبوب مبتنی بر سولانا، از ۱۱ جولای تا کنون شاهد افزایش قیمت ۱۱۷ درصدی بوده و توانسته توجه معامله‌گران خرد را جلب کند. با این حال، در پس این جهش قیمتی،…

پاپ‌کت (Popcat)، یک میم‌کوین محبوب مبتنی بر سولانا، از ۱۱ جولای تا کنون شاهد افزایش قیمت ۱۱۷ درصدی بوده و توانسته توجه معامله‌گران خرد را جلب کند. با این حال، در پس این جهش قیمتی، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.


اخیرا پلتفرم پلی‌مارکت (Polymarket) نظرسنجی‌هایی را انجام داد با این مضمون که کدام میم‌کوین با تم گربه برای اولین بار به ارزش ۱ میلیارد دلار خواهد رسید.


در ابتدا، میو (MEW) با رسیدن به بالاترین ارزش تاریخی خود، یعنی ۸۰۰ میلیون دلار در ماه آوریل، پیشتاز این رقابت بود، اما به دلیل تبلیغات منفی که برخی اینفلوئنسرها ایجاد کردند و ادعاهایی مبنی بر حمایت مالی سرمایه‌گذاران خطرپذیر، ارزش این توکن کاهش یافت.


با افت میو، ماگ کوین (MOG) و پاپ‌کت مورد توجه قرار گرفتند. اخیرا یکی از معامله‌گران با خرید ۳۰۰ هزار دلار پاپ‌کت، با قیمت ۹۶-۹۸ سنت به ازای هر توکن، باعث افزایش قیمت آن در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) به ۱.۰۴۶ دلار شد. این حرکت باعث شد افرادی که بر روی کاهش قیمت پاپ‌کت شرط بسته بودند، متحمل ضرر شوند.


نکته جالب توجه این است که فردی که خرید هنگفتی از پاپ‌کت انجام داده، برای برنده شدن در شرط‌بندی خود، ریسک ضرر قابل‌توجهی بین ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار دلار را پذیرفته است.


در همین حال، افزایش چشمگیر قیمت پاپ‌کت از ۱۱ جولای توجه فعالان بازار را جلب کرده، اما باید توجه داشت که چنین جهش قیمتی معمولا با اصلاح قیمت همراه است و انتظار می‌رود به زودی نقاط ورود بهتری در دسترس باشد.


حتی اگر افزایش اخیر قیمت پاپ‌کت باعث افزایش محبوبیت آن شود، لازم است که سرمایه‌گذاران به نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال و خطرات احتمالی در مورد دستکاری قیمت‌ها توجه داشته باشند.


انتهای خبر

0
0