رمزارز نیوز
1402/09/09
11:51
رشد ۶۰ درصدی LUNC در یک هفته؛ آیا ترا به شکوه سابق خود باز خواهد گشت؟

قیمت دو رمزارز ترا لونا کلاسیک (LUNC) و ترا یواس‌دی کلاسیک (USTC) به دنبال تحولات مثبت اخیر در شبکه ترا کلاسیک… مطالعه مطلب ...

قیمت دو رمزارز ترا لونا کلاسیک (LUNC) و ترا یواس‌دی کلاسیک (USTC) به دنبال تحولات مثبت اخیر در شبکه ترا کلاسیک به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. افزایش تراکنش‌ها در این شبکه نشان می‌دهد که اکوسیستم ترا کلاسیک ممکن است پس از فروپاشی سال ۲۰۲۱، دوباره به زندگی بازگردد.


بر اساس داده‌های بازار، LUNC در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۶۰ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد. همزمان با این رشد قیمتی، LUNC همچنین توانسته به جایگاه ۷۲ بازار صعود کند.

lunc-ustc-surges-revival-terra-blockchain

ارزش استیبل کوین USTC نیز با بیش از ۳۱۰ درصد رشد در همان بازه، به ۰٫۰۵۵ دلار رسیده است.


به نظر می‌رسد که این نشانه‌های مثبت و رشد قیمت این دو رمزارز، ناشی از تلاش جامعه برای بازگرداندن شکوه سابق اکوسیستم ترا کلاسیک است.


داده‌های ارائه‌شده توسط بنیاد ترا کلاسیک نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های این شبکه در هفته گذشته به یک رکورد دست یافته است. در ۲۲ نوامبر، کاربران حدود ۵۸۹ هزار تراکنش را در شبکه آغاز کردند که تقریبا دو برابر میانگین روزانه ۳۰۰ هزار تراکنش در ماه قبل بود.


در همان زمان، تعداد توکن‌های استیک‌شده در شبکه ترا کلاسیک هم افزایش یافته است. تا ۲۴ نوامبر، نسبت توکن‌های استیک‌شده LUNC به ۱۵ درصد از کل عرضه افزایش یافته بود.


افزایش تعداد توکن‌های استیک‌شده و افزایش استفاده از این شبکه، به احساسات مثبت کاربران اشاره دارد و بیانگر افزایش دوباره علاقه آنها به اکوسیستم ترا کلاسیک است. با این حال، شایان ذکر است که این اعداد هنوز با اوج‌های تاریخی ترا کلاسیک در سال ۲۰۲۱ فاصله زیادی دارند.


انتهای خبر

0
0