رمزارز نیوز
1401/12/15
11:41
کارگزاری ورشکسته اتریوم‌های خود را می‌فروشد! افت قیمت دیگری در راه است؟

حساب توییتر Lookonchain از تراکنش جالبی که در ۵ مارس ۲۰۲۳ اتفاق افتاده، خبر داده است. طبق این توییت، کارگزاری… مطالعه مطلب ...

حساب توییتر Lookonchain از تراکنش جالبی که در ۵ مارس ۲۰۲۳ اتفاق افتاده، خبر داده است. طبق این توییت، کارگزاری رمزارزی ورشکسته Voyager به کاهش دارایی‌های خود ادامه می‌دهد. بر اساس داده‌های موجود، این کارگزاری ۱۴۴۹ واحد اتریوم به ارزش بیش از ۲ میلیون دلار را از طریق Wintermute فروخته و ۲.۲۵ میلیون USDC دریافت کرده است.


پس از این تراکنش و فروش عظیم، Voyager هنوز نزدیک به ۱۴۸,۷۷۴ اتریوم به ارزش ۲۳۳.۵ میلیون دلار، بیش از ۵۷ میلیون دلار شیبا، ۱.۴۴ میلیون واحد چین‌لینک به ارزش ۱۰ میلیون دلار و مقدار زیادی از سایر ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.


تراکنش‌های فروش دارایی‌های این کارگزاری در حالی اتفاق افتاده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به معامله بین صرافی Binance و Voyager اعتراض کرده و بدون اشاره به نگرانی‌های خود، خواستار متوقف شدن آن شده است.


اگرچه این تراکنش فروش اتریوم، احتمال افت بیشتر قیمت را به همراه داشت، اما احتمال وقوع آن بسیار کم بود. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های با موجودی بیش از ۱ اتریوم در ۵ مارس به ۱,۷۴۳,۹۱۱ آدرس، یعنی به بالاترین سطح یک ماهه رسیده است. افزایش این معیار نشان می‌دهد که اعتماد بازار به اتریوم بالا است؛ زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری به توکن اعتماد می‌کنند. بالاترین سطح یک ماهه قبلی ۱,۷۴۳,۹۰۶ در ۰۴ مارس ۲۰۲۳ مشاهده شده بود.


طبق گفته Santiment، کل عرضه اتریوم در اختیار آدرس‌های برتر نیز در ماه گذشته افزایش یافته است. نه تنها این، بلکه عرضه اتریوم در صرافی‌ها نیز اخیرا به پایین‌ترین حد در پنج سال گذشته رسیده است.


با نزدیک شدن به تاریخ ارتقای شانگهای، چندین معیار دیگر نیز به نفع اتریوم تغییر کرده و امید به آینده‌ای مطمئن‌تر برای آن را افزایش داده‌اند. به عنوان مثال، ارزش کل دارایی قفل شده در قرارداد سپرده ETH ۲.۰ به بالاترین حد خود یعنی ۱۶,۶۹۴,۲۹۵ واحد اتریوم رسیده که امیدوارکننده به نظر می‌رسد.


کارگزاری ورشکسته اتریوم‌های خود را می‌فروشد! افت قیمت دیگری در راه است؟

علاوه بر این، نمودار Santiment نشان می‌دهد که سرعت شبکه اتریوم نسبتا بالا باقی مانده که نشان‌دهنده تراکنش بیشتر دارایی در بین آدرس‌ها است. شتاب رشد آدرس‌های شبکه آن نیز در چند هفته گذشته افزایش یافته که یک سیگنال مثبت است. اما با این وجود و علی‌رغم نزدیک شدن به ارتقای شانگهای، فعالیت توسعه اتریوم اخیرا کاهش یافته است.


انتهای خبر

0
0