آکادمی هلاکوئی
1400/09/07
19:20
قیمت ADA ممکن است برای اجرای حرکت جدیدی آماده باشد

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)،…

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال، می گوید که قیمت ADA پس از اینکه برای مدتی در یک منطقه حمایتی قابل توجه معامله شود، در آینده نزدیک افزایش می یابد.


سخنان این تحلیلگر پس از آن بیان شد که کل بازار ارزهای دیجیتال با یک اصلاح شدید مواجه شد که شاهد کاهش ۲۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار آن و کاهش قیمت دلاری ADA به حدود ۱/۵ دلار بود که پایین‌ترین سطح از ماه آگوست (مرداد) محسوب می شود.


اصلاح بازار کریپتو باعث شد که قیمت ADA به یک منطقه کلیدی که توسط ون د پوپ در ۲۵ نوامبر (۴ آذر) مشخص شده بود، برسد. این نقاط ۱/۵۴ دلار و ۱/۷۵ دلار بودند.


طبق نمودارهای این تحلیلگر، کاردانو می‌تواند به زودی برای آزمایش مجدد مقاومت خود در حدود ۲/۳ دلار، قبل از ادامه روند صعودی خود، به سمت بالا حرکت کند. این تحلیلگر در اوایل این ماه فاش کرده بود که انتظار دارد قیمت ADA به سطح کلیدی ۱/۶ دلار کاهش یابد “قبل از اینکه برای اجرای حرکت جدیدی آماده شود.”


همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، eToro اخیرا در وب سایت خود اعلام کرد که به دلیل نگرانی های نظارتی، ADA و TRX را برای کاربران مستقر در ایالات متحده محدود می کند و این کاربران «دیگر نمی توانند پوزیشن های جدیدی روی این دو ارز باز کنند یا جوایزی دریافت کنند». اما «می‌توانند پوزیشن ‌های موجود را ببندند».


چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) از کاردانو در مورد حرکت eToro که به کاهش قیمت ADA کمک کرد، اظهار نظر کرد و گفت که نه با بنیاد کاردانو و نه IOHK توسط هیچ تنظیم کننده مالی در مورد ADA تماس گرفته نشده است. هاسکینسون اضافه کرد که اگرچه مایه تاسف است که eToro احساس می‌کند باید این رمزارز را از پلتفرم خود در ایالات متحده حذف کند، اما این حرکت هیچ تاثیر معنی‌داری بر نقدینگی ADA نخواهد داشت زیرا حجم معاملات زیادی را مدیریت نمی‌کند.


قابل ذکر است، علیرغم اصلاحات اخیر، تعداد آدرس‌های ADA که روی این رمزارز استیک می کنند تنها در دو ماه به اندازه بیش از ۱۰۰،۰۰۰ آدرس افزایش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری روی این ارز دیجیتال و اکوسیستم آن ‌سرمایه گذاری می‌کنند. داده ها نشان می دهند که ۵۴/۰۷ میلیارد دلار ADA در ۲۹۳۱ استخر فعال موجود است که بیش از ۷۲ درصد از عرضه ADA را تشکیل می دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoglobe


انتهای خبر

0
0