آکادمی هلاکوئی
1399/10/21
04:40
مدیر ارشد ریپل: بانک ها می توانند استیبل کوین ها را بر روی پلتفرم XRPL صادر نمایند!

هفته گذشته، Ripple پرونده ای را برای استفاده…

هفته گذشته، Ripple پرونده ای را برای استفاده XRP به عنوان “دارایی پل ارتباطی” بین CBDCها ایجاد کرد و این هفته، پرونده ای برای صدور استیبل کوین ها در XRP Ledger (XRPL) تشکیل داد.


دیوید شوارتز (David Schwartz) ، مدیر ارشد ریپل، با تایید تصمیم OCC (دفتر نظارت بر ارز)، مبنی بر اینکه به بانک ها اجازه پشتیبانی از استیبل کوین ها بر روی بلاکچین عمومی داده می شود، اظهار داشت که می توان از XRPL برای پشتیبانی از صدور استیبل کوین ها استفاده کرد.


وی بیان داشت که XRPL می تواند با قابلیت توکن قابل قبول و منحصر به فرد به نام Issued Currencies، از استیبل کوین، پشتیبانی کند.


وی در یک پست وبلاگی بیان داشت: ” Issued Currencies به عنوان یک پلتفرم استیبل کوین ایده آل، طراحی شده است که عملکرد مدیریتی ساده اما غنی را برای صادرکننده فراهم و ایجاد کند، صدور و مدیریت هر دارایی، از جمله استیبل کوین ها را آسان می سازد.”


بانک صادرکننده نیازمند اتصال به یک XRP Ledger از طریق یک نود XRPL می باشد.


پس از آن یک استیبل کوین می تواند از طریق یک معامله ساده و بدون مشکل که منجر به ایجاد استیبل کوین شود، صادر گردد، زیرا بانک صادر کننده سپرده هایی را برای پشتیبانی از آنها دریافت می کند.


شوارتز با پیش بینی آینده چند دارایی اظهار داشت که XRPL دارای یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) یکپارچه می باشد که این امکان را فراهم می سازد تا دارایی های دیجیتال همانند XRP، به طور یکپارچه با “دارایی های صادر شده” از جمله استیبل کوین ها، مبادله شوند.


با این حال، آینده XRP در این مرحله تا حد زیادی نامشخص است زیرا Ripple با اتهاماتی از سوی SEC روبرو می باشد که استفاده از XRP را به عنوان یک ارز زیر سوال برده و ادعا می کند که XRP در واقع یک “اوراق بهادار ثبت نشده” است.


به گفته مدیر عامل شرکت ، برد گارلینگ هاوس، ریپل پاسخ اولیه آنها را ظرف چند هفته ارایه خواهد داد. وی ادامه داد که “ممکن است همه چیز آرام به نظر برسد، اما در پشت صحنه اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0