بورس پرس
1400/09/29
00:00
شرکت دارویی درباره خروج دستور کار افزایش سرمایه از محل سود توضیح داد

شرکت دارویی حاضر در فرابورس درباره از دستور کار خارج شدن برنامه افزایش سرمایه ۴۵ درصدی از محل سود انباشته توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت داروسازی آوه سینا درخصوص از دستور کار خارج شدن برنامه افزایش سرمایه ۴۵ درصدی از محل سود انباشته توضیح داد.


براین اساس، سیامک میرترابی مدیرعامل "داوه" اعلام کرد: شرکت در خصوص افزایش سرمایه مستندات لازم اعم از مصوبه صورتجلسه ۱۱ مرداد هیات مدیره، گزارش توجیهی افزایش سرمایه، گزارش بازرس قانونی و بیانیه ثبت افزایش سرمایه و ارائه اسناد و مدارک و نواقص مدارک در این خصوص را به سازمان بورس تقدیم کرده که به جز نامه ثبت افزایش سرمایه شرکت زیرمجموعه صنایع شیمیایی دارویی ارسطو، مابقی اسناد و مدارک مورد تایید قرار گرفت.


از دستور کار خارج شدن افزایش سرمایه شرکت از طرف سازمان بورس منوط به دریافت نامه ثبت افزایش سرمایه شرکت زیرمجموعه صنایع شیمیایی دارویی ارسطو از اداره ثبت شرکت‌ها است که به دلیل از دسترس خارج شدن سامانه اداره ثبت شرکت ها و درگیر بودن مسئول آن بخش به دلیل کرونا طی دو هفته گذشته منجر به عدم دریافت نامه فوق شده است. لذا شرکت متعهد می شود پس از دریافت نامه ثبت افزایش سرمایه شرکت زیرمجموعه و رفع نواقص در اولین فرصت ممکن مجددا برای ثبت درخواست انجام افزایش سرمایه به سازمان اقدام خواهد کرد.


بنابراین گزارش، داروسازی آوه سینا ۱۳ مرداد ماه از پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۵ درصدی خبر داده بود تا سرمایه اسمی را از ۴۸ به ۶۹.۶ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی قرار بود در صورت موافقت ساطمان بورس از محل سود انباشته به منظور تکمیل طرح تولید داروهای ضد سرطانی و اصلاح ساختار مالی اعمال شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0