خالص ارزش دارایی - NAV Stock
1399/11/21
09:10
#واتی شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند پتانسیل های شرکت کلیدی: 1- خالص ارزش روز دارایی های شرکت به ازای هر سهم 2 هزار و 100 تومان است. بزرگترین دار...

#واتی


شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند



پتانسیل های شرکت کلیدی:



۱- خالص ارزش روز دارایی های شرکت به ازای هر سهم ۲ هزار و ۱۰۰ تومان است. بزرگترین دارایی بورسی این شرکت، سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با نماد شیران است. این شرکت مالک ۲ کرسی هیئت مدیره معادل ۳۰٪ از سهام شیران است. شیران که تولید کننده ماده اولیه تولید مواد شوینده (الکیل بنزن خطی) است امسال بدلیل شیوع کرونا و افزایش تقاضای ترکیه و کشورهای همسایه رشد درآمد بی سابقه ای را تجربه کرده است.



۲- شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران که مالکیت ۱۰۰ درصدی آن در اختیار شیران است اخیرا افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را در دستور کار قرار داده است و به زودی مجمع خواهد رفت. لذا انتظار می رود به ترتیب شیران و بعد از آن واتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در دستور کار خود قرار دهند.



۳- شرکت مالک ۲۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی پارسیلون در خرم آباد، ۴۵۰ هکتار زمین در جبهه شمالی کیلومتر ۴۰ آزادراه کرج قزوین و ۸۵ هکتار زمین در استان گیلان بوده که بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ارزشگذاری می شود.



۴- به لحاظ سودسازی و جریان درآمدی شرکت در وضعیت مطلوبی ارزیابی می گردد.



انتهای خبر

0
0