اخبار اکس نوین
1400/06/29
12:14
بیدار شدن کیف پول قدیمی بیت کوین پس از ۹ سال

اکس نوین: یکی از کیف پول های قدیمی بیت کوین که از زمان آخرین فعالیتش، حدود ۹ سال می‌گذشت دیروز دوباره بیدار شد و صاحب آن، ۶۱۶ بیت کوین خود را به کیف پول دیگری منتقل کرد. در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲، زمانی که بیت کوین تنها ۱۳.۳۰ دلار بود این کیف پول در تراکنشی که جمعا ۸۱۹۵ دلار هزینه در بر داشت، ۶۱۶.۲۰۰۴ واحد بیت کوین خریداری کرد. ۹ سال بعد، سرمایه‌گذاری وی به سرمایه‌ای ۲۹.۴ میلیون دلاری تبدیل شده است. حدود یک دهه پیش، زمانی که این کیف پول ۶۱۶ واحد بیت کوین دریافت کرد، ممکن بود سرمایه‌گذاران انتظارات محدودی در رابطه با قیمت بیت کوین داشته باشند…

اکس نوین : یکی از کیف پول های قدیمی بیت کوین که از زمان آخرین فعالیتش، حدود ۹ سال می‌گذشت دیروز دوباره بیدار شد و صاحب آن، ۶۱۶ بیت کوین خود را به کیف پول دیگری منتقل کرد.


در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲، زمانی که بیت کوین تنها ۱۳.۳۰ دلار بود این کیف پول در تراکنشی که جمعا ۸۱۹۵ دلار هزینه در بر داشت، ۶۱۶.۲۰۰۴ واحد بیت کوین خریداری کرد. ۹ سال بعد، سرمایه‌گذاری وی به سرمایه‌ای ۲۹.۴ میلیون دلاری تبدیل شده است.


حدود یک دهه پیش، زمانی که این کیف پول ۶۱۶ واحد بیت کوین دریافت کرد، ممکن بود سرمایه‌گذاران انتظارات محدودی در رابطه با قیمت بیت کوین داشته باشند و ممکن بود حتی کسی به ۶۴ هزار دلاری شدن بیت کوین نیز فکر نکند. با این حال، کسانی که در آن زمان بیت کوین خریده بودند و آن را تا اینجا هولد کرده‌اند در شرایط کنونی به نهنگ بیت کوین تبدیل شده‌اند.


در اوایل سال جاری نیز کیف پولی با ۵ میلیون دلار بیت کوین پس از به خواب رفتن در ژوئن سال ۲۰۱۰ دوباره فعال شد.


سال گذشته نیز کیف پولی که حاوی بیت کوین استخراج شده در ماه فوریه ۲۰۰۹، درست یک ماه پس از استخراج اولین بلاک بیت کوین بود دارایی خود را به فروش رساند و گمانه‌زنی‌هایی را در رابطه با ارتباط آن با خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو برانگیخت.


اخبار کیف پول های بزرگ و قدیمی بیت کوین جای گمانه‌زنی چندانی ندارد. با این حال، یادآور شگفتی‌های سرمایه‌گذاری است که چطور کیف سرمایه یک شخص، طی ۹ سال ۳۵۸۶۵۵ درصد افزایش می‌یابد.


منبع decrypt


انتهای خبر

0
0