آکادمی هلاکوئی
1400/03/26
16:20
تحلیل تکنیکال SafeMoon؛ چهارشنبه ۲۶ خرداد

رمزارز SafeMoon پس از لمس سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۳۴۴…

رمزارز SafeMoon پس از لمس سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۳۴۴ دلاری برای پنجمین بار در طی ده روز گذشته ، تقریبا ۲۷٪ رشد قیمت را تجربه کرد. مومنتوم گاوی ایجاد شده منجر شد تا این رمزارز از سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۰۳۹۷ دلار عبور کند و سپس توسط سطح مقاومت فوری در ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار متوقف شود. در مجموع ، سعود ۲۷ درصدی SafeMoon در حالی به وقوع می پیوندد که اکثریت رمزارز های بازاردرحال رنج زدن هستند.


پس از این صعود ناگهانی ، قیمت SafeMoon احتمالا به سمت حمایت فوری خود در ۰.۰۰۰۰۰۳۹۷ دلار برگردد.


در این سطح قیمتی ، SAFEMOON ممکن است در همان محدوده رنج بزند ویا به صعود خود ادامه دهد . در حالت دوم ، در صورت شکست سطح مقاومتی در ۰.۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار ، می توانیم شاهد صعود ۱۶ درصدی این آلت کوین باشیم.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز SAFEMOON / USDT در صورتی که SAFEMOON به زیر سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۰۳۹۷ دلار کاهش یابد ، روند صعودی به تاخیر خواهد افتاد. با این حال ، اگر سرمایه گذاران سیو سود کنند، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت SafeMoon به سطح تقاضای خود در ۰.۰۰۰۰۰۳۴۴ دلار کاهش یابد.


اگر این اتفاق بیفتد ، فشار خرید ضعیف می شود و با شکست حمایت ۰.۰۰۰۰۰۳۴۴ دلاری ، سناریوی صعودی به طور کامل باطل می شود. در چنین شرایطی ، قیمت SafeMoon ممکن است ۱۳٪ دیگر تا سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۳۱۹ دلاری افت کند.


در صورت افرایش سفارشات فروش ، SafeMoon می تواند با فروش یکجا و ارزان به سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۲۷۳ دلاری سقوط کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0