رمزارز نیوز
1402/12/26
16:00
رمزارز ژوپیتر، سقف قیمت جدیدی ثبت کرد؛ در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

قیمت توکن بومی صرافی ژوپیتر (JUP)، پس از افزایش شگفت‌انگیز ۸۴.۴۲ درصدی طی ۳۰ روز، نهایتا از مرز ۱ دلار گذشت. قیمت این توکن در حالی به سقف تاریخی جدید خود رسیده که قیمت بیشتر ارز‌های دیجیتال در حال تجربه اصلاح هستند.


به گفته تحلیلگران، این ارز دیجیتال می‌تواند در آینده رشد بیشتری را تجربه کند و سقف‌های قیمتی جدیدی را به ثبت برساند.


از نظر تکنیکال، اندیکاتور باندهای بولینگر (BB)، نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است باعث اصلاح قابل توجه قیمت شود. با این وجود، اندیکاتور انباشت/توزیع (A/D) از ادامه روند صعودی حکایت دارد.


در زمان انتشار این خبر، اندیکاتور انباشت/توزیع کاهش یافته است که نشان می‌دهد معامله‌گران در حال تثبیت سود‌های خود هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت JUP ممکن است به زیر ۰.۹۰ دلار سقوط کند.


با این حال، شاخص سود باز این ارز دیجیتال به ۵۲.۱۰ میلیون دلار صعود کرده که سیگنالی صعودی است. اگر فشار خرید ادامه یابد، قیمت این ارز دیجیتال سقف‌های جدیدی را ثبت خواهد کرد.


عامل دیگر موثر بر قیمت ژوپیتر، روند حرکت قیمت سولانا است. طی روزهای اخیر، قیمت توکن JUP همبستگی قوی با توکن SOL پیدا کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که پامپ قیمت SOL منجر به افزایش قیمت JUP شود.


تجزیه و تحلیل داده‌های پلتفرم سنتیمنت نشان می‌دهد که فعالان بازار هنوز نسبت به پتانسیل افزایش قیمت این ارز دیجیتال تردید دارند.


در زمان نگارش این خبر، شاخص وزنی احساسات بازار (Weighted Sentiment) منفی است؛ با این وجود، شاخص شبکه اجتماعی (social volume) افزایش یافته و به بالاترین حد خود در ۲ روز گذشته رسیده است.


این افزایش نشان می‌دهد که توکن JUP توجه بازار را به خود جلب کرده است. این موضوع در ادامه می‌تواند به سود قیمت این توکن باشد.

solana-based-jup-rises-30-amid-market-decline-more-gains-on-the-way
انتهای خبر

0
0