بورس پرس
1402/08/28
00:00
انتقال نماد "صبا" از فرابورس به تابلوی بورس نیمه اول آذر نهایی خواهد شد

مدیرعامل گروه مالی صباتامین از قطعی شدن انتقال نماد این شرکت ۱۱.۵ هزار میلیارد تومانی از فرابورس به بورس خبر داد و ابراز امیدواری کرد این رویداد مهم نیمه اول آذر به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جواد میرطاهر با اشاره به توقف نماد گروه مالی صبا تامین به دلیل پذیرش و ارتقا جایکاه از بازار دوم معاملات فرابورس به بورس از توقف نماد در پایان معاملات دیروز، گفت: این اقدام، گامی دیگر در ادامه مسیر تحولی "صبا" است که در نیمه اول آذر نهایی خواهد شد.


وی افزود: اصلی‌ترین استراتژی شرکت طی دو سال اخیر، حرکت به سمت پرتفوی سود محور است. به طوریکه رشد سهم درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها شامل درآمد سود سهام و درآمد سود تضمین شده از ۳۹ درصد سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۷۳ درصد سال ۱۴۰۲ گواه این مدعا است.


میرطاهر ادامه داد: همچنین درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در ۵ ماه نخست سال مالی جاری شرکت (منتهی به مهر) نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۲ درصد رشد داشته که از تداوم این روند حکایت دارد. به ویژه آنکه عملکرد ۶ ماهه کلیه شرکت‌های فرعی گروه مالی صبا تامین فراتر از بودجه بوده و بر اساس ارزیابی‌های اولیه عملکرد گروه مالی صبا تامین نیز در پایان دوره شش‌ماهه فراتر از بودجه مصوب این شرکت خواهد بود.


گروه مالی صبا تامین دارای سرمایه اسمی ۱۱.۵ هزار میلیارد تومانی، فروردین سال ۹۹ با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام و کشف قیمت ۱۲۰۰ تومانی هر سهم، وارد بازار سهام شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام





انتهای خبر

0
0