بورس۲۴
1402/11/01
11:01
رشد فروش و سود در «بوعلی»

مدیر مالی: این روند همچنان صعودی خواهد بود پتروشیمی بوعلی ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه سود کسب کرده است. این در حالی است که بوعلی در ۹ ماهه بیش از ۱۳۲ درصد سود سال ۱۴۰۱ را به دست آورد و سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته است.

بورس۲۴ : پتروشیمی بوعلی ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه سود کسب کرده است. این در حالی است که بوعلی در ۹ ماهه بیش از ۱۳۲ درصد سود سال ۱۴۰۱ را به دست آورد و سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته است.


محمد رحیمی‌پور مدیر مالی پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص روند تولید، فروش و درآمد شرکت در ۹ ماهه اخیر به خبرنگار بورس۲۴ گفت: مبلغ فروش شرکت در دوره ۹ ماهه به حدود ۳۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد که ۷ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل بوده است.


وی گفت: شرکت در ۹ ماهه سال جاری توانست ۸۰ درصد فروش سال قبل را محقق کند و حاشیه سود ناخالص شرکت با یک رشد مناسب از ۱۹ درصد به ۳۵ درصد در ۹ ماهه سال جاری رسیده است.


وی گفت: شرکت در ۹ ماهه سال جاری حدود ۸۰ درصد ظرفیت اسمی خود را تولید کرده و مقدار تولیدات شرکت در ۹ ماهه امسال ۶۷ درصد تولید سال ۱۴۰۱ را پوشش داده است.


رحیمی‌پور گفت: بوعلی سینا در ۴ سال اخیر با مدیریت درست طوری ریل گذاری شده که روند رشد تولید، سودآوری و درآمد همچنان روند صعودی خواهد بود.


وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران شرکت امیدواریم که در سه ماهه پایان سال جاری نیز در تولید سودآوری و فروش روند رو به رشدی داشته باشیم.


انتهای خبر

0
0