اقتصاد آنلاین
1400/07/17
09:37
ثبت تراز عملیاتی ۱۷میلیارد تومانی وملل در شهریور

موسسه اعتباری ملل در شهریور ماه بیش از ۵۲۰میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد که نسبت به ماه گذشته ۱۸درصد رشد داشته اما در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، ۹۷درصد افت داشته است.

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ موسسه اعتباری ملل در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۱۷میلیارد تومان تراز عملیاتی مثبت داشته باشد که نسبت به ماه گذشته بیش از ۱۴۴درصد افت داشته است.


«وملل» طی ماه گذشته، هفت هزار و ۹۲۰میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرده است. این میزان تسهیلات اعطایی، جهش ۲۱۱درصدی را نسبت به ماه گذشته و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، افزایش ۶۰درصدی را نشان می‌دهد.


این موسسه بیش از هفت هزار و ۵۰میلیارد تومان تسهیلات وصولی دریافت کرد که در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، ۲۸۲درصد افزایش یافته است. در بخش مانده تسهیلات اعطایی پایان دوره، ملل با افزایش چهار درصدی نسبت به ماه گذشته همراه شده و در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، ۴۵درصد افزایش یافته است.


مانده اول ماه سپرده‌های سرمایه‌گذاری این موسسه با افزایش ۴۵درصدی نسبت به متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، عدد ۳۱هزار و ۳۴۵میلیارد تومان را ثبت کرده است.


تسهیلات اعطایی در بخش مشارکت مدنی، بیشترین افزایش را در بین اقسام مختلف تسهیلات به خود اختصاص داده است. وملل از هزار و ۲۶۰میلیارد تومان با افزایشی ۳۳۸درصدی به پنج هزار و ۵۳۰میلیارد تومان در بخش مشارکت مدنی دست یافته است.


همچنین در بخش سایر تسهیلات نیز رشدی ۸۲درصدی، نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است. گفتنی است این موسسه در بخش تسهیلات فروش اقساطی نیز رشد ۳۱۴درصدی داشته و در شهریور ماه بیش از ۸۷میلیارد تومان تسهیلات در این بخش اعطا کرد.


موسسه اعتباری ملل ۲۸۱درصد بیشتر از ماه گذشته تسهیلات اعطا شده را وصول کرده و مبلغ هفت هزار و ۵۰میلیارد تومان را ثبت کرده است. این رقم همچنین در مقایسه با متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، ۸۲درصد رشد داشته است.


4fe4dd6c-8a82-4e0f-980d-83f43e84fb69
انتهای خبر

0
0