آکادمی هلاکوئی
1401/04/25
09:50
بدهکاری ۵۰ میلیارد دلاری این شرکت های رمزارزی به سرمایه‌گذاران

تعدادی از سازمان های فعال در صنعت رمزارزها،…

تعدادی از سازمان های فعال در صنعت رمزارزها، از جمله Celsius Network، Terra، Voyager Capital و Three Arrows Capital، وجهه ی مالی خود را در چند ماه گذشته بدتر کرده و چشم انداز خود را از دست داده اند. مجموع بدهی های این چهار شرکت به سرمایه گذاران و طلبکاران به طور قابل توجهی بیش از ۵۰ میلیارد دلار است.


در صدر این شرکت ها، ترا، مسئول از دست دادن ۴۰ میلیارد دلار از سرمایه های سرمایه گذاران است که به دلیل سقوط فاجعه بار رمزارزهای آن در ماه می (اردیبهشت) ایجاد شد. این رویداد منجر به طوفانی از سوی مقامات در سراسر جهان شد که خواستار وضع مقررات سختگیرانه تر در مورد رمزارزها، به ویژه استیبل کوین ها شدند.


پلتفرم وام دهی رمزارزی به نام سلسیوس که یک ماه پیش تمام برداشت هایش را متوقف کرد و روز گذشته اعلام ورشکستگی کرد، در برگه مالی ۱.۲ میلیارد دلاری خود خلائی دارد و گفته است که در مجموع ۴.۷ میلیارد دلار به کاربران خود بدهکار است.


یکی دیگر از شرکت های رمزارزی، وویجر دیجیتال، که به تازگی اعلام ورشکستگی کرده بود، بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار دارد و در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار به آنها بدهکار است. با توجه به ماهیت ناشناخته اقداماتی که هر دو شرکت انجام می دهند، آنها توسط قانونگذاران، اعضای صنعت و مهمتر از همه، طلبکارانی که می خواهند پول خود را پس بگیرند، مورد بررسی دقیق تر قرار خواهند گرفت.


در نهایت، بنیانگذاران Three Arrows Capital، زو سو و کایل دیویس، از دست طلبکاران خشمگین این شرکت که میلیاردها دلار به آنها بدهکار است، فرار کرده اند. یک اقدام اضطراری برای مسدود کردن دارایی های صندوق تامینی کریپتو توسط یک قاضی تایید شد. به مدیر انحلال شرکت Teneo این اختیار داده شد که سو و دیویس از Three Arrows را نیز احضار کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0